Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Jakou chybu firmy dělají při přípravě obchodní strategie? Zaměří se příliš na produkt či službu. Když ale chcete prodávat, musíte začít něčím úplně jiným…

Klid, sebevědomí a vyšší šance na úspěch na první schůzce? Zajistěte si to díky důkladné přípravě a skvělému prvnímu dojmu.

Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.

Od přípravy jednání až po uzavření smlouvy. Ovládněte celý prodejní proces a získejte (prvního) platícího zákazníka.

Obchodní strategie je dlouhodobý plán, který organizace či jednotlivec vytváří a využívá k dosažení svých obchodních cílů. Takový kompas. Jak s ním zacházet?

Osvojte si 6 kroků, pomocí nichž proměníte námitky na úspěch a začnete prodávat víc.

Dobří B2B obchodníci určitě nechodí po pracovních portálech. Jak tedy najít toho pravého pro vaši firmu? Možná jinde, než tušíte... Přečtěte si víc.

Naučte se řídit prodej ve 4 jednoduchých krocích a vytvořte produkt či službu, které budou mít na trhu své místo.

Nový rok je tu a s ním i nové prodejní cíle. Pokud jste si udělali domácí úkol vloni, máte teď už nejspíš jasnou představu, co a jak.

  • 1
  • 2