Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení
Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.
Obchodní strategie je dlouhodobý plán, který organizace či jednotlivec vytváří a využívá k dosažení svých obchodních cílů. Takový kompas. Jak s ním zacházet?
Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?
Máte nápad na nový produkt. Ladíte detaily a sníte o tom, jak jednou budete úspěšní. Samozřejmě, ale to ho musíte úspěšně prodat.
Naučte se řídit prodej ve 4 jednoduchých krocích a vytvořte produkt či službu, které budou mít na trhu své místo.
Nový rok je tu a s ním i nové prodejní cíle. Pokud jste si udělali domácí úkol vloni, máte teď už nejspíš jasnou představu, co a jak.
Ne vždy je je nezbytné nedostatečné výsledky obchodníka hned řešit výpovědí. Než k tomuto kroku sáhnete, udělejte několik věcí.
Od přípravy jednání až po uzavření smlouvy. Ovládněte celý prodejní proces a získejte (prvního) platícího zákazníka.
Osvojte si 6 kroků, pomocí nichž proměníte námitky na úspěch a začnete prodávat víc.
Jak postupovat, když vám obchodník říká: "Všichni jsou levnější. Za tuhle cenu se to nedá prodat." Existují na to různá řešení.
Přidejte se k mnoha profesionálům z B2B prodeje a odebírejte náš newsletter.
✓ Reálné příklady z praxe
✓ Vyzkoušené a ověřené
✓ Ihned použitelné
(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.