Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

HLAVNÍ TÉMA

Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.

Obchodní strategie je dlouhodobý plán, který organizace či jednotlivec vytváří a využívá k dosažení svých obchodních cílů. Takový kompas. Jak s ním zacházet?

Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?

Máte nápad na nový produkt. Ladíte detaily a sníte o tom, jak jednou budete úspěšní. Samozřejmě, ale to ho musíte úspěšně prodat.

Naučte se řídit prodej ve 4 jednoduchých krocích a vytvořte produkt či službu, které budou mít na trhu své místo.

Nový rok je tu a s ním i nové prodejní cíle. Pokud jste si udělali domácí úkol vloni, máte teď už nejspíš jasnou představu, co a jak.

Ne vždy je je nezbytné nedostatečné výsledky obchodníka hned řešit výpovědí. Než k tomuto kroku sáhnete, udělejte několik věcí.

Od přípravy jednání až po uzavření smlouvy. Ovládněte celý prodejní proces a získejte (prvního) platícího zákazníka.

Osvojte si 6 kroků, pomocí nichž proměníte námitky na úspěch a začnete prodávat víc.

Jak postupovat, když vám obchodník říká: "Všichni jsou levnější. Za tuhle cenu se to nedá prodat." Existují na to různá řešení.

Získávejte praktické a užitečné informace

ze světa prodeje a jeho řízení 

Přidejte se k mnoha profesionálům z B2B prodeje a odebírejte náš newsletter.

✓ Reálné příklady z praxe

✓ Vyzkoušené a ověřené

✓ Ihned použitelné