Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Jakou chybu firmy dělají při přípravě obchodní strategie? Zaměří se příliš na produkt či službu. Když ale chcete prodávat, musíte začít něčím úplně jiným…

Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.

Obchodní strategie je dlouhodobý plán, který organizace či jednotlivec vytváří a využívá k dosažení svých obchodních cílů. Takový kompas. Jak s ním zacházet?

Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?

Máte nápad na nový produkt. Ladíte detaily a sníte o tom, jak jednou budete úspěšní. Samozřejmě, ale to ho musíte úspěšně prodat.