Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení
Rubriky:
“Jsme úplně nejdražší, všichni jsou levnější. Za tuhle cenu se to nedá prodat. Šéfe, už s tím musíme něco udělat.”
Kousek z konverzace mezi obchodníkem a majitelem firmy. Situace má zpravidla dvě řešení. To RYCHLÉ a pak to LEPŠÍ. Jak už to tak bývá, to lepší není ani jednoduché, ani rychlé. Proč jej tedy zvolit.? Protože přinese výsledky. Dlouhodobě.
RYCHLÉ
Zlevnit. Vždyť jsou VŠICHNI levnější než my.
LEPŠÍ
Žádné univerzální “správné” řešení neexistuje. I to, které je v jedné situaci to nejlepší, které existuje, v jiné může být úplně k ničemu. Než začnete uvažovat o tom, že cenu snížíte, udělejte tyto kroky.
Situace, kdy občas obchodník neřekne, že jste drazí je také k zamyšlení. Znáte skutečně svoji hodnotu, situaci na trhu a cenu? Je to situace, kdy pravděpodobně nedostáváte tolik peněz, kolik byste mohli.
Chcete #ProdavatVic a naučit se dělat obchod pořádně ? Tým SalesUP vás rád potřebnými dovednostmi vybaví. Napište nám hned teď a domluvte si nezávaznou konzultaci.
Přidejte se k mnoha profesionálům z B2B prodeje a odebírejte náš newsletter.
✓ Reálné příklady z praxe
✓ Vyzkoušené a ověřené
✓ Ihned použitelné
Jakou chybu firmy dělají při přípravě obchodní strategie? Zaměří se příliš na produkt či službu. Když ale chcete prodávat, musíte začít něčím úplně jiným…
Klid, sebevědomí a vyšší šance na úspěch na první schůzce? Zajistěte si to díky důkladné přípravě a skvělému prvnímu dojmu.
Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.
(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.