Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení
Rubriky:
Vyjednávání vás nezachrání. Je na konci, a ne vždycky k němu dojde. Potřebujete hlavně umět něco jiného.
Bavíme-li se s majiteli firem a šéfy obchodu, často se ptají: „Jak to máme udělat, aby z nás nákup nesedřel kůži?“ Obvykle mají pocit, že řešením je naučit se vyjednávat. Proč to nestačí?
Už před více než deseti lety jsem absolvoval kurz pro nákupčí. Učili se vyjednávat, mnozí už poněkolikáté. Mladší i starší, muži i ženy, z malých i velkých firem. Vzdělávali se. Proto aby byli na obchodníky nachystaní.
I v současné době se potkávám s obchodníky, kteří ještě nikdy na žádném kurzu obchodních dovedností nebyli, přestože obchod dělají 20 let. A pak jsou tu začátečníci. Ani jedni netuší, jak jej dělat správně. Dostávají se k nákupčím a ti je škubou jako slepici.
CO? Představuje váš produkt či službu.
KOMU? Vymezuje vaši cílovou skupinu.
KDE? Určuje trh, na který vstoupíte.
JAK? Upřesňuje kanály, přes které dostanete produkt či službu k cílové skupině.
Odpovědi na tyto otázky vám dají jasnou představu o tom, jak a kam prodej směřovat. A vlastně představují základ obchodní strategie.
Chcete #ProdavatVic a naučit se dělat obchod pořádně ? Tým SalesUP vás rád potřebnými dovednostmi vybaví. Napište nám hned teď a domluvte si nezávaznou konzultaci.
Přidejte se k mnoha profesionálům z B2B prodeje a odebírejte náš newsletter.
✓ Reálné příklady z praxe
✓ Vyzkoušené a ověřené
✓ Ihned použitelné
Jakou chybu firmy dělají při přípravě obchodní strategie? Zaměří se příliš na produkt či službu. Když ale chcete prodávat, musíte začít něčím úplně jiným…
Klid, sebevědomí a vyšší šance na úspěch na první schůzce? Zajistěte si to díky důkladné přípravě a skvělému prvnímu dojmu.
Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.
(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.