Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Startup


Jaký je klíč k úspěchu pro startup?

Produkt?

Inovace?

Samozřejmě, ale na to, abyste mohli skutečně dosáhnout úspěchu, musíte produkt úspěšně PRODAT.

Jak na to?

Jasně definujte svůj produkt: Co je jedinečného na vašem produktu? Proč by ho lidé měli koupit? Co tím získají? Vyžaduje to hluboké pochopení toho, co na trh přinášíte, a také jasné vymezení toho, pro koho je produkt určen.

Poznejte svého zákazníka: Kdo je váš ideální zákazník? Jaké jsou jeho potřeby a jak váš produkt tyto potřeby řeší? Jak vypadá jeho typický nákupní proces?

Budujte svou značku: Vyprávějte příběh, který osloví vaše potenciální zákazníky. Značka je mnohem více než jen logo, je to soubor emocí, hodnot a očekávání spojených s vaším produktem.

Naplánujte svou prodejní strategii: Jaký je váš prodejní model? Jakými kanály budete prodávat? Jak budete generovat leady, jak je budete proměňovat na obchodní příležitosti a spokojené zákazníky?

Postavte tým: Obklopte se lidmi s nadšením, kteří opravdu “chtějí”. Vybavte je potřebnými znalostmi a dovednostmi. Udržujte jejich motivaci i tím, že budou vědět, jaká je jejich úloha v prodejním procesu, jak je budete rozvíjet a samozřejmě i odměňovat.

Měřte a optimalizujte: Jaké jsou vaše klíčové ukazatele výkonu (KPI)? Jak budete měřit úspěch svého prodeje a jak budete reagovat na získaná data? Neustálé sledování, hodnocení a upravování strategie podle reálných výsledků je klíčem k úspěchu.

Úspěšný prodej

Na první pohled to vypadá jednoduše. Prostě mě zajímá, jak je zákazník spokojený a hotovo. Jenže když si sednete s kolegy kolem stolu, pak to teprve začne. Každý čeká, že se dozví něco jiného. Zákaznická péče říká: „Mě zajímá, jak byl zákazník spokojený s vyřízením svého požadavku.“ „Bez toho, že budeme vědět, jak je zákazník spokojen se službou, to prostě nejde,“ přidává se marketing. Obchodník, který nesmí nikdy zůstat pozadu (protože jinak to není obchodník), se přidá: „Nejdůležitější je vědět, jak je náš zákazník spokojený s celkovou spoluprací, jestli všechno klape a má vše, co potřebuje.“ A když se k tomu přidá projekťák s tím, že je přece zřejmé, že musíme vědět, jak byl zákazník spokojen s řízením a průběhem projektu, je jasné, že to nebude tak jednoduché.

Úspěšný prodej vyžaduje spoustu práce a plánování. Pro startup to často bývá velká výzva. Ale stojí to za to. Nečekejte, že to půjde samo a výsledky se dostaví hned. Začněte proto nad tím jak svůj produkt prodáte přemýšlet s předstihem. Bez něj se o vás na trhu nikdo nedozví. Budete produkt stále vyvíjet a vylepšovat… a utrácet peníze, které už nikdy neuvidíte. Jen dobře nastavený a řízený obchod, který dělají skvělí obchodníci vám může vrátit investovanou energií, čas a prostředky.

SalesUP víme, jak na to. Rádi a pravidelně se startupisty spolupracujeme. Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci a řekneme vám, kudy do toho. Brzy budete #ProdavatVic

We've got a surprise for you!

%20 OFF

after subscribing to our newsletter

Domluvte si s námi

konzultaci zdarma

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

Volejte +420 797 826 277

Domluvte si s námi

konzultaci zdarma

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

The point of using dummy text for your paragraph is

Volejte +420 797 826 277

Získávejte praktické a užitečné informace

ze světa prodeje a jeho řízení 

Přidejte se k mnoha profesionálům z B2B prodeje a odebírejte náš newsletter.

✓ Reálné příklady z praxe

✓ Vyzkoušené a ověřené

✓ Ihned použitelné

Dále si přečtěte

Jakou chybu firmy dělají při přípravě obchodní strategie? Zaměří se příliš na produkt či službu. Když ale chcete prodávat, musíte začít něčím úplně jiným…

Klid, sebevědomí a vyšší šance na úspěch na první schůzce? Zajistěte si to díky důkladné přípravě a skvělému prvnímu dojmu.

Obchodní strategie by neměla vznikat bez kontextu. Zjistěte, v čem potřebujete mít jasno, než se její přípravy pustíte a zamezte metodě pokus-omyl.