Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Kuchařka úspěšného prodeje – 2. díl

Autor: SalesUP

PŘEDSTAV SE

Druhá strana si o Vás udělá obrázek během prvních pár sekund, to není žádná novinka. Chcete-li správně zaujmout, naučte se představit se tak, aby to druhého bavilo. Daleko více záleží na tom, jak se tváříte a pracujete s hlasem, tělem, než co přesně říkáte. Od přírody jsme vybaveni tak, že nové situace analyzujeme především očima. Je to nejrychlejší sběr informací a náš mozek to vytíží natolik, že pro vnímání řeči moc nezbývá.

K představení patří správný stisk ruky, přiměřený oční kontakt a úsměv. Pokud se Vám podaří vměstnat několik málo podstatných informací o sobě do jedné, dvou vět, kterými probudíte zvědavost, pak to bude prima. Pokud ne, raději se pouze představte, přidejte firmu a řekněte, čím se zabýváte.

Co si přečtete dál?

Stát se úspěšným obchodníkem vyžaduje více než jen vrozený talent a přirozenou vytrvalost. Potřebujete se také vyhnout slepým uličkám, učit se od těch, kdo už prošli touto cestou, a získat správné návyky.
Když podepíšete smlouvu nemáte hotovo. Nesmí vám ani upadnout tužka, ani nesmíte na zákazníka zapomenout a pustit ho z očí.
Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů