Výstupy z průzkumu
V SalesUP s.r.o. se věnujeme obchodním strategiím, řízení prodeje a prodeji. Vnímáme, že se obchod mění, pronikají do něj nové technologie a objevují se nové trendy, které obchodníkům ledacos usnadňují i ztěžují. Cílem tohoto průzkumu zaměřeného na problematiku řízení obchodních týmů, bylo současnou situaci zmapovat. Proběhl v období 12/2023 - 02/2024 pomocí online dotazníku.
50 firem
10 oborů
✔ Hlavním motivačním faktorem v prodejních týmech je flexibilní pracovní doba.
✔ Pro akvizici zákazníků se nevyužívají online reklama a emailový marketing.
✔ Prodejní dovednosti nepovažuje 30 % středních firem u obchodních týmů za důležité.
✔ Preferované metody hodnocení obchodníků jsou měsíční a kvartální cíle.
✔ Řízení času a priorit je ve všech velikostech firem považováno za největší výzvu.
✔ Konverzní poměr klesá s délkou obchodního cyklu.
(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.