Využití typologie v prodeji

Ovládněte umění jednání s různými typy zákazníků

Na obchodních jednáních budete přesně vědět,

na jakou strunu máte zahrát.

Trénink je určen pro obchodníky, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v komunikaci a získat výhodu při jednání se zákazníky.

Typické situace účastníků tréninku:

  1. Nevím jak přizpůsobit komunikační styl a prodejní taktiky různým osobnostem.
  2. Mluvím se všemi zákazníky stejně, a přesto mně mnozí nerozumí.
  3. Mám problémy s navazováním vztahu s některými typy zákazníků.
  4. Neumím si vysvětlit některé reakce a chování zákazníků.
  5. S jedněmi zákazníky si rozumím hned a s jinými se mně to nedaří a nevím proč.

Z tréninku si odnesete

Klíč k poznání osobnostních typů

Porozumění, jak komunikují

Návod, jak s nimi jednat

Trénink zaměřený na umění jednat

s různými typy zákazníků vám umožní

vyřešit následující situace:

1. Potřebuji se naučit, jak efektivně vyjednávat a uzavírat obchody s různými typy zákazníků

2. Chci umět přizpůsobovat svůj komunikační styl a prodejní taktiky osobnostem zákazníků.

3. Potřebuji zkrátit délku obchodních případů, některé se neskutečně vlečou.

4. Chci umět předávat informace v takové formě a struktuře, která vyhovuje různým osobnostem.

5. Potřebuji pochopit, jak rozpoznat a interpretovat různé reakce a chování zákazníků.

6. Chci vědět, jak vybudovat důvěru a porozumět s různým typům zákazníků.

Poznáváte svoji situaci?
Přihlaste se na trénink

Co získáte

Porozumění různým osobnostním typům, jejich potřebám a vlivu na obchodní jednání a vaše výsledky.

Prodejní taktiky podle typů osobností

Vyšší úspěšnost v prodeji

Zkrácení doby trvání obchodních případů

Lepší pozici při vyjednávání a zvládání námitek

Vyšší srozumitelnost a přesvědčivost při jednáních

Větší sebejistotu při obchodních jednáních

A hlavně praktické příklady a cvičení pro lepší pochopení

a aplikaci osobnostní typologie v praxi.

Tréninky stavíme na našich kompetencích

B2B prodej

V osobním prodeji za sebou máme více než 100 tisíc schůzek. Probíhaly a probíhají u zákazníků z nejrůznějších oborů, jejichž obrat se pohybuje od stovek tisíc po jednotky miliard. Naživo, online i po telefonu.

Rozvoj dovedností

Zodpovídali jsme za rozvoj manažerů, obchodníků, podpůrných pozic i lidí z callcenter a zákaznických služeb. Zajišťovali jsme pro ně jak jednorázové aktivity, tak i komplexní programy. Jsou mezi námi certifikovaní koučové a absolventi andragogiky.

Řízení obchodních oddělení

Pracovali jsme v mnoha oborech v malých soukromých firmách i v nadnárodních korporacích. Řídili jsme obchodníky, obchodní týmy i celá oddělení od 1 až po 100+ členů. Zodpovídali jsme za obraty v rozmezí jednotek milionů po desítky miliard.


Přihlaste se na trénink nyní

a zvyšte svoji úspěšnost v prodeji

Pro firmy

Posuňte váš prodejní tým k vyšším prodejům. Větší otevřenost v domácím prostředí a práce s vaším skutečným produktem přinese rychlé výsledky.

  • 5 - 12 účastníků
  • 2 lektoři
  • Okamžitě použitelné

29 900 Kč

prezenčně / 8 hodin

Cena je bez DPH

Pro jednotlivce

Naučte se porozumět různým osobnostním typům, jejich potřebám a vlivu na obchodní jednání a vaše výsledky. Potkejte obchodníky z jiných firem a sdílejte zkušenosti.

  • 4 - 10 účastníků
  • 2 lektoři
  • Okamžitě použitelné v praxi.

9 900 Kč

prezenčně / 8 hodin

Cena je bez DPH

VYBRÁNO


Vyberte si preferovaný termín

28. 5. 2024 | 9 - 17 hod

Umění jednat s různými typy zákazníků

prezenčně

Praha

10. 6. 2024 | 9 - 17 hod

Umění jednat s různými typy zákazníků

prezenčně

Praha

říjen 2024

Umění jednat s různými typy zákazníků

prezenčně

Praha


Přihlaste se na trénink a ovládněte umění jednání s různými typy zákazníků.

Trénink zahrnuje:

Úvod do typologií

Rozdělení lidí do kategorií

Charakteristiky jednotlivých typů

Jak jednotlivé typy poznat

Preferované způsoby komunikace

Praktická cvičení

Potřebujete něco jiného? Volejte +420 724 794 663

nebo napište na obchod@salesup.cz

Stáhněte si kompletní

výsledky průzkumu

TRENDY V ŘÍZENÍ

PRODEJNÍCH TÝMŮ