Případová studie

Jak jsme Up Česká republika pomohli k přeplnění plánu

Můžete být sebe větším hráčem, ale když vašemu týmu chybí sebevědomí, neumí využít obchodní argumenty a neplnění plánu svádí na “těžkou dobu”, moc daleko se nedostanete. Přečtěte si, co se stalo, když se daly dohromady dvě firmy, které míří “Up”. Výsledek nemohl vést jinam než vzhůru.


Up Česká republika se stará již od roku 1995 o to, aby se zaměstnanci ve firmách cítili opečovávaní díky těm nejlepším možným benefitům. Ať už si zvolíte praktické stravenky, necháte se unést kulturou nebo se rozhodnete trénovat na triatlon, Up je tu pro vás a dalších přibližně 340 tisíc uživatelů.

87

zaměstnanců

36 000

partnerských provozoven

250 mil

obrat

Tým hledal příčiny neúspěchu "venku"

I ve firmě, která si bere za úkol motivovat zaměstnance ostatních, může jiskra v týmu vyhasnout. Většinou příčina neleží někde “venku”, ale ve kvalitě obchodních dovedností. To si uvědomovala i Petra Prchlíková, obchodní ředitelka firmy Up Česká republika.


Než se v Up obrátili na nás, vyzkoušeli několik řešení. Od vyzdvihování úspěšných kolegů po vystřídání několika školících agentur. Nakonec dali na příklad jiné společnosti, která naším školením úspěšně prošla.

Petra Prchlíková

obchodní ředitelk

“Ke spolupráci se SalesUP nás přesvědčil především jejich praktický přístup, obchodní zkušenosti a osobní nastavení školitelů. Nakonec školení předčilo naše očekávání. Překvapilo mě, jak rychle se Roman s Davidem zorientovali v našem businessu, jak dobře dokázali nastavit zpětnou vazbu nebo se naladit na jednotlivé lidi v týmu.”


Směrem k samostatnému týmu

Na začátku byla zásadní podpora od vedení a primární fokus na praktické dovednosti. Při tréninku jsme se zaměřovali na reálné klienty a produkty i na skutečné problémy, které tým řešil. Důležitá byla i motivace v týmu, která postupně s novými výsledky rostla.

Začátek školení

Neplnění plánu a nízké sebevědomí celého týmu.

První výsledky

Viditelný rozdíl už za pár měsíců

Plný výkon

Funkční tým během jednoho roku.

Marcela Šarochová

team leader

“Za všechna školení od SalesUP jsme moc rádi. Hodně nás to posunulo. Zejména v nových argumentacích u akvizičního prodeje a také v postoji a pohledu na prodej - obchod jako takový. Překonali jsme například strach z úpravy obchodních podmínek a při posledním setkání v červnu jsme trénovali akviziční prodej nového chystaného produktu. I díky tomu si budeme více jistí při samotném prodeji.”


Kromě tréninku bylo také nutné:

  • Vyjasnit si strukturu týmu.
  • Rozloučit se s některými stávajícími členy.
  • Nabrat nováčky, kteří měli zájem se posouvat.

A kam to všechno vedlo? Up!

⭡ o 20%

Obchodní výsledky týmu

se zlepšily o 20%.

100% a více

Všichni obchodníci plní plán

minimálně na 100%

Plný výkon

Tým se vzájemně motivuje

a obchodníci lépe argumentují.

Tým se přestal bát nových projektů a jeho členové jsou samostatnější.

Petra Prchlíková radí

Zeptali jsme se Petry, co by poradila firmám, které cítí, že potřebují změnu, ale neví, jak na to:

Hned od začátku školení odkryjte všechny karty, nebojte se seznámit školitele se všemi potížemi, které řešíte. Vzájemná důvěra a upřímnost je nejdůležitějším vkladem do dobré spolupráce. Pohled zvenčí je důležitý a inspirativní. Pokud se vám toto podaří nastavit se všemi členy školeného týmu, máte výsledek zaručen. Osobně jsem za spolupráci s Romanem a

Davidem velmi vděčná a chci v ní pokračovat i nadále.

Posuňte své podnikání s těmi správnými lidmi


Rádi se s vámi pobavíme o situaci ve vašem týmu.

Rezervujte si s námi bezplatnou konzultaci.


SalesUP: Pracujeme v reálných situacích a máme rychlá řešení


V čem tedy především spočívá náš přínos, co můžeme našim klientům nabídnout a jak jim pomoci?

Sdílíme s nimi naše bohaté zkušenosti z předchozích působení, ať v rolích obchodníků či následně manažerů.

Náš způsob práce je postaven

na skutečných obchodních případech. Díky tomu se obchodníci klienta učí na reálných věcech a jejich byznys stále běží.

Po dobu projektu i po jeho ukončení jsme k dispozici. Poskytujeme nejen konzultaci před a po schůzce, ale také asistenci přímo na ní.

know-how, které mají velké společnosti, díky našim zkušenostem vybíráme pro klienta to nejvhodnější. Postup „pokus-omyl“ tak může být omezen na minimum a klient má možnost získat vlastní ověřené řešení a změny zavádět opravdu rychle.

Využíváme naši rozsáhlou síť kontaktů ke vzájemné výměně důležitých informací a získávání zkušeností. Nedílnou součástí naší práce je networking.

Spojte se s námi

a budete prodávat víc

Stáhněte si kompletní

výsledky průzkumu

TRENDY V ŘÍZENÍ

PRODEJNÍCH TÝMŮ