Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Zbytečně nežvaň

Autor: David

Tipy (nejen) pro obchodníky

„Není moudrý ten, kdo ví mnoho, ale, ten, kdo ví, co je třeba.“ Ezop

„Blbec se nejlépe utají tím, že moudře mlčí… ovšem ten, který to ví a praktikuje, není vlastně vůbec blbej!“ Horníček

Zkoušeli jste si někdy od někoho něco zjistit tím, že neustále mluvíte? Jde to, ale je to velmi těžké.

Záhadou budiž, proč se mnozí obchodníci tak rádi poslouchají, a tak málo poslouchají. Našprtají se produkt, domluví si schůzku a jsou neodbytně užvanění. Na konci schůzky se pochválí, jak to pěkně uteklo, jak jste si skvěle popovídali. Řekli všechno, co si připravili. Ve firmě oznámí, že jim zákazník hltal každé slovo.

Ale jak to, že těch objednávek chodí tak málo?

A proč tolik zákazníků není spokojeno s dodanou službou, často v jiném čase a kvalitě?

Někdy bývá příčinou užvaněný obchodník, který nic nezjistil. Předpokládal, že ví, co je pro zákazníka nejlepší. Jindy zákazník, aby se obchodníka zbavil, mu kývl a později lituje…

Jak má vypadat vaše obchodní schůzka abyste mohli #ProdavatVic? My v SalesUP jich za sebou máme statisíce. Spojte se se s námi a ušetříte čas a energii. Nejen svou, ale i svých zákazníků.

Co si přečtete dál?

CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.
Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?
Stát se úspěšným obchodníkem vyžaduje více než jen vrozený talent a přirozenou vytrvalost. Potřebujete se také vyhnout slepým uličkám, učit se od těch, kdo už prošli touto cestou, a získat správné návyky.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů