Bez zkušeností hvězdou JOBka obchodníků
Nejedna firma tu situaci důvěrně zná. Kvartálně není vykazován požadovaný výkon a zdá se, jako by “tam venku” nezbyl už ani jeden obchodník odpovídající požadavkům. Patová situace, řeknete si. S JOBkou jsme se na to podívali jinak. Nejlépe se totiž píše na nepopsaný papír. Přečtěte si, jak jsme z úplného nováčka vyškolili obchodníka na úrovni.
Dlouhé prodlevy mezi e-maily, zapadlé zprávy a hromadné skupiny zahlcené zbytečnými informacemi. To se vám s JOBkou nestane. V JOBka services s.r.o. poskytují firmám mobilní aplikaci, která umožňuje hladkou a přehlednou komunikaci se zaměstnanci. Důležité informace mají všichni vždy po ruce. Mezi jejich klienty patří například PPL, Bosch nebo Opavia.
zaměstnanců
zapojených firem
uživatelů aplikace
S JOBkou jsme v této fázi již nějakou dobu spolupracovali na nastavení prodeje a rozvoji obchodníků. Ale dobrých obchodníků je jako šafránu. A co na trhu práce neposbíráš, musíš si sám vypěstovat. Na tom jsme se s partou z JOBky shodli a brzy padlo rozhodnutí přijmout Tomáše.
Když Tomáš přišel na pohovor, jako jednu z prvních věcí přiznal, že do firmy přichází bez jakýchkoli prodejních zkušeností. A i když mohl být tenkrát ohledně Tomášova přínosu firmě kdekdo skeptický, my jsme viděli především potenciál. Od začátku bylo jasné, že má vůli a motivaci se učit a na lidi působí důvěryhodným dojmem. Víc jsme pro začátek nepotřebovali.
Po tom, co dostal v JOBce produktové školení, ujali jsme se ho v SalesUP. A v rámci programu Obchodnické akademie jsme s ním začali pracovat na jeho dovednostech.
S JOBkou jsme v této fázi již nějakou dobu spolupracovali na nastavení prodeje a rozvoji obchodníků. Ale dobrých obchodníků je jako šafránu. A co na trhu práce neposbíráš, musíš si sám vypěstovat. Na tom jsme se s partou z JOBky shodli a brzy padlo rozhodnutí přijmout Tomáše.
Nástup do akademie
Učení obchodním dovednostem.
Trénink modelových situací.
Společné schůzky se zákazníků.
Po 6 měsících zlom
Pochopil principy schůzek.
Začal se správně ptát.
Schůzky začal sám řídit.
Po 1,5 roce hvězdou týmu
Práce ho baví a ví, co dělá.
Patří mezi TOP obchodníky.
Významně přispívá k obratům .
Jak se dělá obchodník
Ze všeho nejdřív si Tomáš musel osvojit základní principy. Od toho jak vyhledávat zákazníky přes představení nabídky až po zákaznickou péči.
Postupně jsme společně přešli k modelovým situacím. Od těch byl už jen krůček ke schůzkám s reálnými klienty, při kterých jsme Tomášovi po celou dobu kryli záda. Naše spolupráce v této fázi zahrnovala:
S tím, jak Tomáš získával sebejistotu, náš podíl na schůzce se zmenšoval. A to i díky tomu, že velmi dobře přijímal zpětnou vazbu. Přibližně po 6 měsících začal Tomáš sám tvořit atmosféru schůzky a zkoušet vlastní postupy. Po 9 měsících se zcela osamostatnil a po 1,5 roce od nástupu patří k nejlepším obchodníkům ve firmě.
Tomáš Karásek
“Romana a Davida jsem poznal v době, kdy jsem s B2B obchodem začínal a neměl žádné zkušenosti. Naučil jsem se od nich základy obchodu v rámci teorie a společně jsme pak absolvovali celou řadu praktických ukázek – které byly často tvrdou zkouškou. Jsem za ně ale upřímně rád – protože tvrdý trénink mě připravil na to, s čím se i dnes setkávám v praxi. Roman i David jsou přímí, velice konstruktivní a skvěle umí pracovat se silnými i slabými stránkami člověka. Pomohli mi najít si ten správný styl, a také rozjet i dotáhnout některé obchody, za což jim patří velký dík!”
Jak? Vychovejte si je.
Rezervujte si s námi bezplatnou konzultaci.
V čem tedy především spočívá náš přínos klientům?
Sdílíme s nimi naše bohaté zkušenosti z předchozích působení, ať v rolích obchodníků či následně manažerů.
Náš způsob práce je postaven
na skutečných obchodních případech. Díky tomu se obchodníci klienta učí na reálných věcech a jejich byznys stále běží.
Po dobu projektu i po jeho ukončení jsme k dispozici. Poskytujeme nejen konzultaci před a po schůzce, ale také asistenci přímo na ní.
Z know-how, které mají velké společnosti, díky našim zkušenostem vybíráme pro klienta to nejvhodnější. Postup „pokus-omyl“ tak může být omezen na minimum a klient má možnost získat vlastní ověřené řešení a změny zavádět opravdu rychle.
Využíváme naši rozsáhlou síť kontaktů ke vzájemné výměně důležitých informací a získávání zkušeností. Nedílnou součástí naší práce je networking.
(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.