Nákup si vyjednal opravdu dobré podmínky a pro obchodníka nic moc nezbylo. Ejhle, něco se pokazilo a nákupčí potřebuje zachránit. Dodat další zboží mimořádně v sobotu večer.
Co s tím?
Po vzoru kuchaře Svatopluka (mladší si vygooglí) máte dvě možnosti:
1. Nechat to panu nákupčímu “sežrat”. Nízká cena – žádné výjimky.
2. Být shovívaví a pomoci mu.
Co si vybrat?
👉 Odolejte pokušení a zachraňte ho. Ze zkušenosti vím, že pokud se povznesete nad své ego a pomůžete mu, dokážete to ve většině případů promítnout do další spolupráce. Vaše hodnota stoupne. Při uzavírání příští smlouvy se vám to (v obou případech) vrátí.
🤝 Kdo chce vybudovat skutečné dlouholeté partnerství, nedře ze svého partnera kůži… Nechává druhé straně možnost dýchat. A současně plní všechny závazky. I ty nepsané – v nouzi poznáš přítele.
Na budování dlouhodobých obchodních vztahů jsme v SalesUP experti. Domluvte si nezávaznou konzultaci a budete #ProdavatVic.