Máte cíl a cestu k němu?
Jdete po ní?
Hledáte neustále zkratky?
Je až s podivem, kolik manažerů neustále něco hledá. Vydali se na cestu, vědí, kam chtějí dojít, ale cestou neustále hledají, zda by se nenašla zkratka. Pátrání po nich jim reálně zabírá spoustu času a odvádí pozornost od cesty k vytčenému cíli.
Koupí si databázi, osloví větší množství zákazníků cold mailem. Vyrazí na vyjednávání a zválcují všechny kolem. Natočí podcast a budou slavní. Změní vizuál firmy, získají novou cílovku. Spojí se s novou marketingovou firmou a vlítnou na nový trh. Začnou koučovat, stanou se lídrem, rétorem, finančníkem, technikem… atd.
💡Je fajn přemýšlet, jak si práci ulehčit nebo něco vylepšit. Ale vždy by to mělo být v rámci přijaté strategie. A podobně jako ve výchově, nebo při investicích na finančních trzích, i zde platí, že podstatná je důslednost a setrvání na zvolené cestě. Tak dlouho, aby se dalo poznat, zda je cesta správná.
Pokud neustále těkají, přenáší se to do celé firmy. Permanentní změna kurzu je vyčerpávající pro všechny. Úprava více parametrů naráz způsobuje, že vlastně neví, která opatření zafungovala. Snadno pak při dalším kole změn vypnou to, co jim pomáhalo.
🗝️Buďte chytří a nedřete se zbytečně. Máte-li potřebu hledat, spojte se s odborníky v SalesUP. Společně zjistíme, odkud začít a co dává smysl. Díky tomu nezabloudíte ve změti zkratek. Tak nečekejte a napište nám hned. Ať už chcete #ZacitProdavat nebo #ProdavatVic.