Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Trénink až po zápase

Autor: David

Trénink až po zápase

Čeká Vás nejdůležitější zápas sezóny.
Co uděláte?

Připravíte občerstvení, seženete nové dresy, vymyslíte nové logo klubu, navrhnete maskota a secvičíte roztleskávačky. Posekáte trávník, nalajnujete hřiště a vypnete sítě. Uf a je to!

Pak přijde DEN DÉ.

Sehrajete klíčový zápas. Dostanete na frak! Pak všechny poznatky pečlivě zanalyzujete a výsledky zapracujete do dalšího tréninku. Máte hotovo, skvělá práce. Teď už přesně víte, proč jste prohráli. Kdo na to nemá, proč byla stanovená taktika špatná a co vše selhalo...

Přijde Vám to nereálné?

Pravidelně se potkáváme s manažery ve firmách, kteří pustí nejdříve svoje lidi do terénu. Tam se zjistí, co vše neumí. Ti pilnější to vyhodnotí a na základě těchto poznatků hledají vhodný rozvojový program. Nakonec si řeknou, jak má vlastně jejich člověk v terénu vypadat.

Nešlo to udělat jinak? Obráceně?

Nečekejte, až se rozbijete. Pověst si zkazíte jen jednou. Správně nastavená firma postupuje od myšlenky k realizaci. Od vize ke strategii. Od tréninku k zápasu.

Opačně to bolí nejen Vás, ale i Vaše partnery a zákazníky.

#salesup

Co si přečtete dál?

V době krize, když dojde na úsporná opatření, se často jako první škrtá rozpočet na rozvoj a marketing. Přečtěte si, proč to není dobý nápad.
CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.
Máte výborný produkt nebo službu? Skvělé! Ale co když to nestačí? Co když nedokážete dostatečně srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit, jaká je jeho skutečná hodnota?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů