Čeká Vás nejdůležitější zápas sezóny.
Co uděláte?
Připravíte občerstvení, seženete nové dresy, vymyslíte nové logo klubu, navrhnete maskota a secvičíte roztleskávačky. Posekáte trávník, nalajnujete hřiště a vypnete sítě. Uf a je to!
Pak přijde DEN DÉ.
Sehrajete klíčový zápas. Dostanete na frak! Pak všechny poznatky pečlivě zanalyzujete a výsledky zapracujete do dalšího tréninku. Máte hotovo, skvělá práce. Teď už přesně víte, proč jste prohráli. Kdo na to nemá, proč byla stanovená taktika špatná a co vše selhalo...
Přijde Vám to nereálné?
Pravidelně se potkáváme s manažery ve firmách, kteří pustí nejdříve svoje lidi do terénu. Tam se zjistí, co vše neumí. Ti pilnější to vyhodnotí a na základě těchto poznatků hledají vhodný rozvojový program. Nakonec si řeknou, jak má vlastně jejich člověk v terénu vypadat.
Nešlo to udělat jinak? Obráceně?
Nečekejte, až se rozbijete. Pověst si zkazíte jen jednou. Správně nastavená firma postupuje od myšlenky k realizaci. Od vize ke strategii. Od tréninku k zápasu.
Opačně to bolí nejen Vás, ale i Vaše partnery a zákazníky.