Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Stereotypy jsou brzda

Autor: Roman

Stereotypy jsou brzda rozvoje

“Proč to děláte zrovna takhle?”
”No, já nevím proč, ale děláme to tak.”
“A kdo ten postup vymyslel?”
“Nevím, když jsem přišel, tak už se to tady takhle dělalo.”
“Vždyť by to šlo jednodušeji.”
“Ne, to určitě nejde. Vždycky jsme to dělali takhle. Už 20 let!”

Kde mají stereotypy kořeny?

Kde se bere ta jistota, že jinak to nejde? 
Když ani nevíte, proč je to právě tak, jak to je? 

Stereotypy v praxi

Vzpomněl jsem si na případ jedné účetní.  Vidím ji u stolu, jak pečlivě ukládá do šanonu štos právě vytištěných dokladů. 

“Proč je tisknete, když jsou všechny v systému?” ptám se. 
“Já jsem tak zvyklá. Dělám to tak roky.” dostávám odpověď. 

Optimista by řekl, že alespoň věděla proč.

Hledejte. Zpochybňujte.

My s Davidem v SalesUP často zpochybňujeme i celkem běžné a na první pohled jasné věci. Proč?

Buď zjistíte, že je

  • děláte jak nejlépe umíte a můžete to pustit na čas z hlavy
  • potřebujete opravit a můžete se do toho hned pustit

Tak schválně ... 

Jaký zavedený postup máte a vlastně ani nevíte, proč to tak děláte?

Myslíte si, že stereotypy u vás nenajdeme? Spojte se snámi a pojďte to zkusit.

#salesup

Co si přečtete dál?

Jak PRODÁVAT VÍC? Znáte silné stránky prodejního týmu? Jste připraveni odhalit jeho slabiny? Pojďte na to!
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů