Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Startup

Autor: David

startup

Jaký je klíč k úspěchu pro startup?
Produkt?
Inovace?

Samozřejmě, ale na to, abyste mohli skutečně dosáhnout úspěchu, musíte produkt úspěšně PRODAT.

Jak na to?

Jasně definujte svůj produkt: Co je jedinečného na vašem produktu? Proč by ho lidé měli koupit? Co tím získají? Vyžaduje to hluboké pochopení toho, co na trh přinášíte, a také jasné vymezení toho, pro koho je produkt určen.

Poznejte svého zákazníka: Kdo je váš ideální zákazník? Jaké jsou jeho potřeby a jak váš produkt tyto potřeby řeší? Jak vypadá jeho typický nákupní proces?

Budujte svou značku: Vyprávějte příběh, který osloví vaše potenciální zákazníky. Značka je mnohem více než jen logo, je to soubor emocí, hodnot a očekávání spojených s vaším produktem.

Naplánujte svou prodejní strategii: Jaký je váš prodejní model? Jakými kanály budete prodávat? Jak budete generovat leady, jak je budete proměňovat na obchodní příležitosti a spokojené zákazníky?

Postavte tým: Obklopte se lidmi s nadšením, kteří opravdu “chtějí”. Vybavte je potřebnými znalostmi a dovednostmi. Udržujte jejich motivaci i tím, že budou vědět, jaká je jejich úloha v prodejním procesu, jak je budete rozvíjet a samozřejmě i odměňovat.

Měřte a optimalizujte: Jaké jsou vaše klíčové ukazatele výkonu (KPI)? Jak budete měřit úspěch svého prodeje a jak budete reagovat na získaná data? Neustálé sledování, hodnocení a upravování strategie podle reálných výsledků je klíčem k úspěchu.

Úspěšný prodej

Úspěšný prodej vyžaduje spoustu práce a plánování. Pro startup to často bývá velká výzva. Ale stojí to za to. Nečekejte, že to půjde samo a výsledky se dostaví hned. Začněte proto nad tím jak svůj produkt prodáte přemýšlet s předstihem. Bez něj se o vás na trhu nikdo nedozví. Budete produkt stále vyvíjet a vylepšovat… a utrácet peníze, které už nikdy neuvidíte. Jen dobře nastavený a řízený obchod, který dělají skvělí obchodníci vám může vrátit investovanou energií, čas a prostředky.

SalesUP víme, jak na to. Rádi a pravidelně se startupisty spolupracujeme. Domluvte si s námi nezávaznou konzultaci a řekneme vám, kudy do toho. Brzy budete #ProdavatVic


Co si přečtete dál?

Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Práce s lidmi, kteří nemají potenciál nebo chuť dosáhnout společného cíle, je ztrátou času. Je to jako závodit na chromém koni.
Obchodníci nejsou, jejich hledání, nábor a onboarding jsou drahé. Co nedělat, aby vynaložené náklady neskončily jako zmařka?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů