Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Slyšet neznamená vědět, vědět neznamená umět

Autor: Roman

Tipy (nejen) pro obchodníky

Je to jako ve sportu. Hokej se hrát nenaučím tím, že budu poslouchat rozhlasové reportáže nebo celé dny sledovat hokejové zápasy.

❓Proč si hodně lidí myslí, že v obchodě je to jinak? Přečetli hodně knih, blogů, příspěvků. Poslouchají nesčetně podcastů. Jednou zkusí to, jindy ono. Po prvním pokusu se výsledek nedostaví, tak vyvodí závěr „že to nefunguje“. Hledají další blog, podcast. Zkusí. Nefunguje. Pořád dokola.

📈 Proč to nefunguje? Stejně jako ve sportu je potřeba jít postupně. První je ATLETIKA, vybudování předpokladů, fyzičky, výdrže. Každodenní práce. Následuje TECHNIKA. Získání teoretických znalostí a jejich převedení do praktických dovedností. Nakonec přichází STRATEGIE. Vědomé měnění nástrojů a postupů podle protihráče a situace. Je to začátek nekončící řady tréninků, měření, vyhodnocování a dalšího zlepšování.

💡Studium různých zdrojů informací je předpokladem pro zlepšování, ale to nestačí. Když chcete #ProdavatVic, je potřeba jít krok po kroku. Neustávat ve zkoušení a vyhodnocování toho, co funguje a co ne. Každý den, po každé schůzce.

🗝 Stejně tak, jako se skvělí sportovci neobejdou bez trenérů, neobejdou se bez nich ani skvělí obchodníci a manažeři. Pokud se i vy chcete zlepšovat s jistotou, že jste si nezafixovali špatné návyky, napište mně do zprávy. V SalesUP máme specialisty na různé disciplíny. Spojte se se s námi a najdeme řešení i pro vás.

Co si přečtete dál?

V době krize, když dojde na úsporná opatření, se často jako první škrtá rozpočet na rozvoj a marketing. Přečtěte si, proč to není dobý nápad.

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Startupy mají často vymazlený produkt a diví se, že s ním zatím nikdo nepřišel. Těší se, že až ho uvedou na trh, zájemci se jen pohrnou.
CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů