Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Se zvědavostí nejdál dojdeš

Autor: David

Tipy (nejen) pro obchodníky

Jsem chorobně zvědavý.
„Kdo je zvědavý bude brzo starý”.
Ale šediny jsou sexy!

Mám to štěstí, že jsem se tak už narodil. Zajímá mě skoro všechno. Od malička mi říkali, že budu brzo starý, ale kromě značného množství šedin se to na mě zatím neprojevuje 😉

Dlouho jsem vnímal zvědavost jako negativní vlastnost. Pak jsem se dal na obchod a rázem se z toho stala jedna z nejpozitivnějších. Zvědavost mi umožňuje se upřímně zajímat o mé zákazníky. Co dělají, s kým, proč, jak se k tomu dostali, co je baví, co ne, co dělají po práci a stovky dalších věcí. Často se musím krotit a část své zvědavosti rozprostřít do více schůzek… 🙂

Díky zvědavosti se přirozeně dozvídám všechny informace, které jsou pro mě v obchodě důležité proto, abych mohl připravit vhodnou nabídku. Bez informací od zákazníka by to celé bylo prachsprosté nabízení. A být pro zákazníka nabízeč je asi stejně užitečné jako předčasná smrt.

💡 Pokud chcete svým zákazníkům lépe rozumět, vědět co potřebují a co ne, buďte zvědaví. Jen tak dokážete přirozeně #ProdavatVic.

Chcete se naučit být "správně" zvědaví? Napište nám ještě teď a naučíme to i vás.

Co si přečtete dál?

Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Startupy mají často vymazlený produkt a diví se, že s ním zatím nikdo nepřišel. Těší se, že až ho uvedou na trh, zájemci se jen pohrnou.

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Práce s lidmi, kteří nemají potenciál nebo chuť dosáhnout společného cíle, je ztrátou času. Je to jako závodit na chromém koni.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů