Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

ŘEKNI …

Autor: Roman

Nedávno jsme se s jedním šikovným obchodníkem, který toho má ještě hodně před sebou, bavili o tom, jak prezentovat. Před publikem, nabídku obchodnímu partnerovi, nějaké téma kolegům a tak.

Vzpomněl jsem si na něco, co jsem se naučil někdy dávno a už ani nevím kde. Dnes je to pro mě samozřejmostí a překvapilo mě, s jakým zájmem se to setkalo. Pak jsem si uvědomil, že i když to dnes zcela běžně a automaticky používám, může to být pro někoho úplně nové. Jako tenkrát pro mě …

Co to je? Stačí si pamatovat něco jako jazykolam :)

Řekni, co řekneš
Řekni to
Řekni, co jsi řekl

To je všechno, teď to stačí nezapomenout a používat. Jak na to?

• Na začátku řekni rámcově o čem budeš mluvit. Uvedeš tak ostatní do tématu, připravíš je na to, o čem bude řeč.

• Teď je správný čas na vlastní obsah. Vysvětlit, ukázat, argumentovat. Prostě všechno, abys posluchače tématem provedl a předal jim informace.

• Na konci krátce, klidně v bodech, shrň, o čem byla řeč. Získáš tak příležitost znovu zopakovat a vypíchnout důležité body, které chceš, aby si posluchači odnesli. Pokud někomu unikla některá souvislost, tady se celý obrázek pospojuje.

Co si přečtete dál?

Jak PRODÁVAT VÍC? Znáte silné stránky prodejního týmu? Jste připraveni odhalit jeho slabiny? Pojďte na to!
Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů