Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Proč zlepšovat obchod i když se daří

Autor: David

Proč zlepšovat obchod i když se daří?

Vítězná sestava se přece nemění. Proč tedy dělat věci jinak? Proč zlepšovat obchod? Vždyť už to roky děláme stejně a funguje to. Plán plníme. Je to zbytečné.  

Mám rád propojení byznysu a sportu. Dobře se na tom ukazuje, jak pracovat s týmem, jak se naučit vyhrávat i prohrávat. 

Co udělá tým, když vyhraje turnaj nebo ligu? Oslaví to a jde trénovat, aby příště zase vyhrál. Co udělá když prohraje? Rozebere to a jde trénovat. 

Co udělá, když chce postoupit do vyšší ligy? Všechno stejně? Vždyť přece tu svoji vyhrál, ne? Ale …  Mohou titíž hráči hrát i vyšší ligu? Když budou trénovat stejně? Se stejnou taktikou?

Jiní na to jdou jinak. Všechno změnit. Nová liga, nový tým. A rychle. Jak? Najmout si drahé legionáře, kteří to za nás vyhrají. Co se pak stane s týmovým duchem? Jak bude vypadat loajalita ke klubu? Jaká bude jejich motivace? Kam se poděje to pověstné “srdíčko”?

Kolik hráčů má rádo atletickou přípravu? Kolik hráčů mluví do taktiky? Kolik hráčů může hrát, ačkoliv se neúčastní tréninků ani taktické porady? Kolik skvělých trenérů je i zároveň skvělými hráči? 

Existuje mnoho firem, kde manažeři věří, že když už se jednou dostali na nějakou úroveň, tak i bez tréninku na ní mohou zůstat. Ale svět se točí dál a ostatní trénují. A úroveň se zvyšuje. Jste na špici, stagnujete … padáte.

Správná cesta, jak zlepšovat obchod, se nedá takhle od stolu určit pro každého. Co lze říci s jistotou je, že bez neustálého zlepšování, hledání, tréninku a jasné strategie se žádná firma kupředu neposune.

Je to i vaše téma, které řešíte? Chcete znát pohled zvenčí. Napiště nám a domluvíme si nezávaznou konzultaci zdarma.

#salesup

Co si přečtete dál?

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Práce s lidmi, kteří nemají potenciál nebo chuť dosáhnout společného cíle, je ztrátou času. Je to jako závodit na chromém koni.
Máte technického šikulu, co vám vymyslí raketový motor z plechovek od piva. A pak ho pustíte na prodej zákazníkům. Jak to dopadne?
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů