Vítězná sestava se přece nemění. Proč tedy dělat věci jinak? Proč zlepšovat obchod? Vždyť už to roky děláme stejně a funguje to. Plán plníme. Je to zbytečné.
Mám rád propojení byznysu a sportu. Dobře se na tom ukazuje, jak pracovat s týmem, jak se naučit vyhrávat i prohrávat.
Co udělá tým, když vyhraje turnaj nebo ligu? Oslaví to a jde trénovat, aby příště zase vyhrál. Co udělá když prohraje? Rozebere to a jde trénovat.
Co udělá, když chce postoupit do vyšší ligy? Všechno stejně? Vždyť přece tu svoji vyhrál, ne? Ale … Mohou titíž hráči hrát i vyšší ligu? Když budou trénovat stejně? Se stejnou taktikou?
Jiní na to jdou jinak. Všechno změnit. Nová liga, nový tým. A rychle. Jak? Najmout si drahé legionáře, kteří to za nás vyhrají. Co se pak stane s týmovým duchem? Jak bude vypadat loajalita ke klubu? Jaká bude jejich motivace? Kam se poděje to pověstné “srdíčko”?
Kolik hráčů má rádo atletickou přípravu? Kolik hráčů mluví do taktiky? Kolik hráčů může hrát, ačkoliv se neúčastní tréninků ani taktické porady? Kolik skvělých trenérů je i zároveň skvělými hráči?
Existuje mnoho firem, kde manažeři věří, že když už se jednou dostali na nějakou úroveň, tak i bez tréninku na ní mohou zůstat. Ale svět se točí dál a ostatní trénují. A úroveň se zvyšuje. Jste na špici, stagnujete … padáte.
Správná cesta, jak zlepšovat obchod, se nedá takhle od stolu určit pro každého. Co lze říci s jistotou je, že bez neustálého zlepšování, hledání, tréninku a jasné strategie se žádná firma kupředu neposune.
Je to i vaše téma, které řešíte? Chcete znát pohled zvenčí. Napiště nám a domluvíme si nezávaznou konzultaci zdarma.