Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Příčiny důsledků

Autor: David

Příčiny důsledků

Pacient: „Bolí mě koleno pane doktore.“
Doktor: „Tak tady máte žádanku a dojděte si k ortopedovi.”

Proč píši o koleni, když řeším obchod?
Protože je na tom dobře vidět, co mohl obvodní lékař udělat lépe a analogie s obchodem se vyloženě nabízí.

Pokud byl jinak pacient objektivně zdráv, mohl se pan doktor pouze zeptat na příčinu.

Z čeho to je?

Úraz, sport, obezita, špatné pohybové návyky nebo něco jiného. A třeba by přišel na to, že pacient špatně vidí a bouchá se. Pak potřebuje nové brýle a ortopeda třeba vůbec.

Ve firmách je to podobné.

Zavolají SalesUP s tím, že potřebují hezčí nabídku, aby víc prodávali.

Pokud vidíme, že to je skutečně prvořadá potřeba, jdeme a pomůžeme. Zpravidla ale přijdeme na to, že je příčina jinde. Nejprve je nutné vyřešit jiné problémy a teprve potom se pustit do důsledku „bolavého kolena“.

Nastavit strategii, procesy, odpovědnosti, podmínky pro práci, motivaci a rozvoj...

#salesup

Co si přečtete dál?

Nabízeči a jejich oběti. Jak to končí, když nabízeč uspěje a prodá? Dozvíte se to jak z pohledu obchodníka, tak i ze strany jeho zákazníka.
Máte výborný produkt nebo službu? Skvělé! Ale co když to nestačí? Co když nedokážete dostatečně srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit, jaká je jeho skutečná hodnota?
Pravidelně měříte spokojenost zákazníků. Prahnete po dokonalosti nebo chcete prodávat víc?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů