Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Představit sebe, firmu, produkt

Autor: Roman

Jak představit sebe, firmu, produkt

Proč je pro obchodníka nezbytné umět správně představit sebe, firmu, produkt? Dozvíte se to dál.

“To dělat nebudeme. Není to reálná situace, tak to u našich zákazníků není!” Slýcháváme celkem často, když po obchodnících chceme aby uměli reagovat na otázku “Tak povídejte, proč jste tady?” 

🎯Tedy představit sebe, firmu, produkt. Krátce, srozumitelně. Tak, aby si zákazník udělal během chvilky představu kdo a s čím za ním přichází

Když dostanou za úkol ukázat, jak to v praxi dělají, sklouzne to

  • do dlouhého monologu plného detailů atechnických parametrů
  • rovnou do nabízení. Je jim úplně jedno, že ještě ani neví, co zákazník potřebuje.

Je to těžší, než to vypadá. Krátký čas vyžaduje volbu správných slov. Potřebujete, aby zaznělo to, co potřebujete, aby zákazník slyšel, vyznal se v tom, rozuměl tomu a informace se neztratily v záplavě slov.

Trváme na svém. Je potřeba to umět a být připraven.

🎬Střih …

Jsem na spolujízdě s obchodníkem. Sedíme u paní ředitelky. Obchodník hezky začíná: “Co o nás víte?” Ředitelka se krátce zamyslí a říká: “No, dělejte, že nic. Tak s čím jste tady?”

💡Tentokrát je obchodník připraven. Během minuty je vidět, jak to paní ředitelce začíná v hlavě spínat. A než obchodník skončí, už se sypou otázky: “Takhle to lze také použít?”, “Jak by to fungovalo s tímhle?”, “Jak si to bude rozumět s tím a oním?”. Domluvená hodina na schůzku nestačila. Potřeby jsou jasné, nabídku je na čem postavit.

A pak ať někdo tvrdí, že tyhle situace nejsou reálné. Skuteční OBCHODNÍCI vědí, že reálné jsou, a tak se na ně připravují. Proto budou vždy #ProdavatVic.

Pokud i vy a chcete zlepšit úspěšnost vašich prodejních schůzek, ozvěte se a nezávazně probereme, co se s tím dá dělat.

Co si přečtete dál?

CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.
V době krize, když dojde na úsporná opatření, se často jako první škrtá rozpočet na rozvoj a marketing. Přečtěte si, proč to není dobý nápad.
Nabízeči a jejich oběti. Jak to končí, když nabízeč uspěje a prodá? Dozvíte se to jak z pohledu obchodníka, tak i ze strany jeho zákazníka.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů