Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Práce snů

Autor: David

Práce snů

Obchodníci jsou „šlechta“. Vozí se ve firemních autech a pijí kávu.
Obchodník je při 5% úspěšnosti v 95 % případů neúspěšný.

První věta je poměrně častá. Ostatní pracovníci ve firmě často hledí na obchodníky jako na namyšlené týpky, kteří se živí kecama. Pořádnou práci nedělají. A ještě berou krásné peníze.

Ano, práce obchodníka je zábavná, s rutinou nemá moc společného. Pocítíte adrenalin. Hodně cestujete, potkáváte se s nejrůznějšími lidmi na všech myslitelných pozicích. Pokud jste úspěšní, máte se dobře.

Na druhou stranu byste měli vydržet tlak. Ten, který na vás vyvíjí vlastní firma, ale především trh. Zákazníci a konkurence. Často jste večer mimo domov a neznám moc obchodníků, kteří by brali příplatky za práci přesčas, v noci a na rizikovém pracovišti 😉.

Co je však nejzásadnější je fakt, že ti úspěšní jsou úspěšní jen v cca 5 % (záleží na oboru). V drtivé většině případů se jim vlastně nedaří. Zákazníci s nimi nechtějí mluvit, všechno mají vyřešené, nemají peníze, čas, náladu… Mnozí jsou i sprostí a neurvalí. To jsou určitě i na učitele nebo zdravotnický personál, ale tady o to víc, protože často nemají co ztratit.

💡 Co z toho vyplývá?
✔️ Práce obchodníka není pro každého. Abyste ji zvládli, musíte být odolní.
✔️ Každá koruna, kterou si obchodník vydělal, přišla zvenku firmy.
✔️ Závidět obchodníkovi auto a peníze není potřeba. Obchodníků je málo, stačí se jím stát a je po závisti.

🗝️ Pokud chcete lépe zvládat obchodní schůzky a zvýšit svoji úspěšnost, spojte se s námi. Tým SalesUP má za sebou statisíce reálných schůzek. I vy se můžete naučit jak #ProdavatVic.

Co si přečtete dál?

Stát se úspěšným obchodníkem vyžaduje více než jen vrozený talent a přirozenou vytrvalost. Potřebujete se také vyhnout slepým uličkám, učit se od těch, kdo už prošli touto cestou, a získat správné návyky.
Pravidelně měříte spokojenost zákazníků. Prahnete po dokonalosti nebo chcete prodávat víc?
V době krize, když dojde na úsporná opatření, se často jako první škrtá rozpočet na rozvoj a marketing. Přečtěte si, proč to není dobý nápad.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů