Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Partnerství se zákazníkem

Autor: David

Sklidíš, jak zaseješ

Pokud chcete, abyste si vybudovali partnerství se zákazníkem, měli byste se tak chovat. Jak na to?

Už o tom mluvil Carnegie,
začněte tím, že se opravdu zajímáte o to, co dělá, s kým to dělá, jak a proč. Co způsobilo, že si vás vybral jako dodavatele a co vás nejspíš může připravit o jeho přízeň.

Má zákazník nějaké starosti?
Měli byste o nich vědět.

Podařilo se mu něco v prodeji, výrobě, doma?
Měli byste o tom vědět.

Představuje nový výrobek, linku, stánek?
Buďte tam s ním.

Jen tak, že s ním budete prožívat všechny radosti a chmury se můžete stát jeho partnerem.
Bude to fungovat jen pokud to myslíte opravdu vážně.

A proč je dobré být jeho partnerem?
Může s vámi řešit rozvoj a nové potřeby ve firmě,
konzultovat konkurenční nabídky,
začne se zajímat o vás, zkrátka vám bude důvěřovat.

Takový vztah není o manipulaci, rozdávání slev nebo přemrštěných cenách. Je to partnerství.

Po čase se ukáže, jestli jste si partnerství se zákazníkem vybudovali a jestli jste jako partneři uspěli.

Za  SalesUP vám s Romanem držíme palce 👍

Co si přečtete dál?

Stát se úspěšným obchodníkem vyžaduje více než jen vrozený talent a přirozenou vytrvalost. Potřebujete se také vyhnout slepým uličkám, učit se od těch, kdo už prošli touto cestou, a získat správné návyky.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů