Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Paradox škrtů

Autor: David

Paradox škrtů

Je krize, musíme šetřit.
Škrtněte rozpočet na marketing a vzdělávání.
Jsou podobné úvahy zdravé a chová se manažer s péčí řádného hospodáře?

„Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ Henry Ford
„Stopping advertising to save money is like stopping your watch to save time.“ Henry Ford

Pokud chcete být v obchodě úspěšní, potřebujete dokonalou spolupráci mezi obchodem a marketingem. Obchod je bez marketingu těžkopádný a upocený, utrácet za marketing bez schopného obchodu je plýtvání.

🤔 Jak mohu na manažerské židli rozhodnout o tom, že pohřbím své obchodníky tím, že jim seberu dva základní nástroje úspěchu – rozvoj a marketingovou pomoc?

Ano, škrtá se to dobře, rychle vidím, kolik mohu ušetřit. Ale je to asi tak významná úspora, jako vypínání motoru moderního auta při jízdě z kopce. Reálně neušetřím nic a ohrožuji celou posádku.

💡 Manažeři, vyčleňte se ze stáda a nebojte se dělat věci jinak. Od toho jste lídry. Opravdu chcete opakovat chyby svých kolegů a riskovat budoucnost firmy škrtáním investic do budoucích zisků?

🗝️ Využijte know-how zkušených odborníků v SalesUP na rozvoj, prodej a jeho řízení. Získáte náskok před těmi, co to nepochopili. 👉👉 Spojte se s námi ještě dnes.


Co si přečtete dál?

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Startupy mají často vymazlený produkt a diví se, že s ním zatím nikdo nepřišel. Těší se, že až ho uvedou na trh, zájemci se jen pohrnou.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Když podepíšete smlouvu nemáte hotovo. Nesmí vám ani upadnout tužka, ani nesmíte na zákazníka zapomenout a pustit ho z očí.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů