Blíží se konec roku. Je čas plánovat ten další.
Nesmíte zapomenout na školení pro vaše obchodníky. Rozpočet máte schválený, tak hurá na to!
Obvyklý scénář výběru školení:
- poptáte vyzkoušené školící firmy
- vyberete školení, co se vám nejvíce líbí
- domluvíte termíny
- odškrtnete si, oddechnete si
… příští rok už to poběží skoro samo 👍
To je v pohodě, že ano?
Vypadá to dobře, běžný postup. 👌
Ale máte to, co jste opravdu potřebovali? 🤔
Nezapomněli jste na něco? 🤔
Co třeba postupovat od začátku? 💡
Výběr rozvojových a školících programů je až na konci.
Pojďme tedy vybrat školení popořadě:
- rozvoj se “ordinuje” na základě rozvojového plánu
- rozvojový plán se dělá na základě hodnotícího rozhovoru
- hodnotící rozhovor se dělá na základě kompetenčního modelu, výsledků a předchozího rozvojového plánu
- kompetenční model se tvoří na základě toho, jakého člověka potřebujete
- profil člověka uděláte na základě prodejní strategie a prodejního procesu

Proč takhle “složitě”? Protože ...
- rozvíjíte lidi v tom, co opravdu potřebují - jste v souladu se strategií
- neposíláte “všechny na všechno”- účelně investujete čas a peníze
- vyhodnocujete dosaženou změnu za předchozí období - vidíte, jestli plníte stanovené cíle
Naši klienti v SalesUP už to dobře znají :)