Zvažuje.
Rozhoduje se.
Rozhodl se.
Číst, v jaké fázi se právě zákazník nachází a rozpoznávat nákupní signály, je potřebnou dovedností obchodníka. Když ji nemá, lehce se dopustí dvou chyb.
Chce obchod uzavřít příliš brzy, zákazník se ještě nerozhodl. Stále si nechce plácnout a tak obchodník zvyšuje tlak a roste riziko, že to nedopadne dobře.
S uzavřením čeká. Přestože zákazník vysílá jasné signály, že je připraven obchod uzavřít, obchodník se k tomu nemá. Předkládá další výhody a přínosy jeho produktu. Nereaguje na situaci a přestože už je rozhodnuto, chce říci všechno, co o produktu ví. Vždyť se to všechno naučil.
Chcete se naučit číst nákupní signály a lépe reagovat na vývoj obchodního jednání, abyste začali #ProdavatVic? Pak je tady SalesUP. Spojte se s námi a domluvte si nezávaznou konzultaci.