Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Neotáčejte se k zákazníkům zády

Autor: Roman

Neotáčejte se k zákazníkům zády

Když podepíšete smlouvu nemáte hotovo.

Nesmí vám upadnout tužka.

Začíná další kolo

Tím je péče o zákazníka a hledání příležitostí pro další prodej.

Nevěnovat se svým zákazníkům se nevyplácí hned ze tří důvodů:

1. Připravujete se o další možný prodej. Ten je vždy nákladově levnější než akvizice nového zákazníka. Platí to stejně pro cross-sell up-sell.

2. Nevíte, jak je zákazník s vámi a vaším produktem spokojen. Nebo také NEspokojen. A nemůžete s tím tedy vůbec nic dělat.

3. Když nejste u zákazníka vy, je tam někdo z konkurence. Myslíte si, že u těch vašich ne? Pletete se.

Chcete se vzdávat dodatečných tržeb? Chcete mít nespokojené zákazníky u kterých se rychle zabydluje vaše konkurence?  

Tak se neotáčejte k zákazníkům zády

V SalesUP máme odborníky na prodej i zákaznickou péči. Využijte naše zkušenosti a budete #ProdavatVic.

👉👉 Spojte se s námi ještě dnes.


Co si přečtete dál?

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy, Tipy

Na přijímací pohovor dnes chodí účastníci připraveni. Otázky na nich se často opakují. Dostaňte je proto na chvíli pod tlak, ať vidíte, jak reagují mimo komfortní zónu.
V době krize, když dojde na úsporná opatření, se často jako první škrtá rozpočet na rozvoj a marketing. Přečtěte si, proč to není dobý nápad.
Máte výborný produkt nebo službu? Skvělé! Ale co když to nestačí? Co když nedokážete dostatečně srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit, jaká je jeho skutečná hodnota?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů