Když podepíšete smlouvu nemáte hotovo.
Nesmí vám upadnout tužka.
Začíná další kolo
Tím je péče o zákazníka a hledání příležitostí pro další prodej.
Nevěnovat se svým zákazníkům se nevyplácí hned ze tří důvodů:
1. Připravujete se o další možný prodej. Ten je vždy nákladově levnější než akvizice nového zákazníka. Platí to stejně pro cross-sell up-sell.
2. Nevíte, jak je zákazník s vámi a vaším produktem spokojen. Nebo také NEspokojen. A nemůžete s tím tedy vůbec nic dělat.
3. Když nejste u zákazníka vy, je tam někdo z konkurence. Myslíte si, že u těch vašich ne? Pletete se.
Chcete se vzdávat dodatečných tržeb? Chcete mít nespokojené zákazníky u kterých se rychle zabydluje vaše konkurence?
Tak se neotáčejte k zákazníkům zády
V SalesUP máme odborníky na prodej i zákaznickou péči. Využijte naše zkušenosti a budete #ProdavatVic.
👉👉 Spojte se s námi ještě dnes.