Pokud někoho řídíte, patří tato tři témata ke klíčovým předpokladům úspěchu. Dokonce přesně v tomto pořadí. MOCI - UMĚT - CHTÍT.
Vypadá to na první pohled jednoznačně. Přesto se v SalesUP s Romanem, setkáváme s tím, že na to manažeři zapomínají nebo jednotlivé body přeskakují.
Nemají zajištěné MOCI - podmínky pro obchod v podobě vybudovaného zázemí, vyřešenou výrobu/službu po stránce kvality a dodržování termínů, péči o zákazníka - a řeší
- UMĚT posílají obchod na školení prodejních dovedností
- CHTÍT jaký plán prodeje je správný pro nastavení motivace/odměňování obchodníků a dalších členů týmu.
Není výjimkou ani to, že vystačí jen s poslední částí - chtít. Snaží se šlapat na plyn se zataženou ruční brzdou.
V těchto případech je jedno, jak dobře umíte prodávat, a jak skvěle máte stanovené plány a odměny. Výsledek se stejně nedostaví pokud nemáte předtím zajištěné předpoklady pro prodej a tím spokojené zákazníky, ale i obchodní tým a další lidi ve firmě.
Až budete sedět nad prodejními výsledky a přemýšlet, jestli vyměnit komplet obchodníky nebo je poslat na drahé školení, koukněte se i na nastavení ostatních částí firmy, na jejich spolupráci, nastavení společných rozhraní, způsob jejich řízení... Možná bude řešení jinde. Podívejte se na MOCI - UMĚT - CHTÍT. Přesně v tomto pořadí.
Je MOCI - UMĚT - CHTÍT téma, které řešíte nebo jste zjistili, že byste měli? Spojte se snámi a rádi se o naše sesbírané zkušenosti podělíme.