Máte toho tolik, že ani nemáte čas si tenhle příspěvek přečíst. I myslet už vás bolí…
Je tady léto, prázdniny, dovolené, tempo obvykle zvolňuje. To je pro manažery dobrý čas se zastavit, ohlédnout. S nadhledem a odstupem se podívat na to, co děláme a jak.
Vzpomínáte jak jste to měli pěkně vymyšlené? Vize formulovaná tak, aby byla každému jasná. Strategie stanovená. Plány odladěné.
Pod tíhou a množstvím každodenních problémů, které řešíte, to vypadá, jako by to bylo už dávno. Ale ...
Postupně začal přicházet jeden problém za druhým. Jeden je urgentnější než druhý. Řešíte je, děláte, makáte, nemáte čas. O co víc děláte, o to víc se toho na vás valí. Klienti, smlouvy, objednávky. Lidi, odměny, dovolené, zástupy. Nemáme papír. A došlo dokonce i kafe! Kde jsme ho objednávali minule? V kanceláři nahoře nám spadl strop. Cože??!! Spadl strop!
Máte pocit, že se bez vás firma položí. Fibrilujete. Chvějete se. Mnoho záchvěvů, výkon žádný.
To je ten okamžik, kdy je dobré se zastavit.
Položte si třeba tyto otázky:
- Je to, co dělám důležité nebo jen urgentní?
- Je správné, že to dělám já?
- Má to, co dělám, ten největší přínos, který já mohu firmě dát?
- Jak to, co dělám, podporuje firemní cíl?
- Jsem dobrým příkladem ostatním?
- Chovám se sám tak, jak očekávám od ostatních?
Co s tím, pokud nejste se stavem věcí spokojeni?
💡Jste manažeři. Vraťte se k tomu, proč ve firmě jste, co je vaším úkolem, za co vás platí.
Myslíte si, že se to snadno řekne, ale hůř dělá? Dostáváte se do téhle situace opakovaně? Potřebujete někoho, kdo vám bude průvodcem a oporou? Kdo vám bude krýt záda?
Protože s Davidem děláme průvodce často a rádi, odpověď je jednoduchá … SalesUP.