Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Kuchařka úspěšného prodeje – 7. díl

Autor: SalesUP

PROVĚŘ POROZUMĚNÍ

Pokud jste nabídku vhodně představili, je nezbytně nutné, abyste si ověřili, že ji druhá strana správně pochopila.

Dřív, než začnete cokoliv dodávat, doplňovat další argumenty a rozebírat do detailu, musí zákazník vašemu výrobku nebo službě rozumět a chápat jeho výjimečnost. A hlavně - jak vyřeší jeho problém. Nejpozději zde odhalíte případné obavy či nedorozumění, které by později buď vás nebo zákazníka dostaly do potíží nebo způsobily škody. V této fázi se opět ptejte a pozorujte řeč těla a reakce.

Nesouhlasí-li zákazník například s cenou, je na vás, abyste zjistili proč. Nezapomeňte, že takřka vždy bude někdo levnější. Ale i tady platí, že když dva dělají totéž, není to totéž. Srovnává srovnatelné? Vlastnosti, životnost, splatnost, servis, kvalitu … ? 

O tom zase příště.

Co si přečtete dál?

autor: David

rubrika: Blog, Management, Prodej, Řízení firmy

„Jak dopadne plnění plánu?” ptá se manažer obchodníka. „Mám tam toho rozjednáno za pár milionů, takže to vidím dobře,” odpovídá obchodník. O pár týdnů později…
Pravidelně měříte spokojenost zákazníků. Prahnete po dokonalosti nebo chcete prodávat víc?
Jak PRODÁVAT VÍC? Znáte silné stránky prodejního týmu? Jste připraveni odhalit jeho slabiny? Pojďte na to!

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů