PŘEDSTAV NABÍDKU
Když už máte vybudovanou důvěru, víte komu prodáváte a co potřebuje, je na čase představit vaše řešení.
Pro každý typ osobnosti je potřeba vypíchnout něco jiného, použít jiný jazyk jak představit unikátnost, funkčnost a spolehlivost řešení. Pracujte s typologií a ukažte zákazníkovi, jak ho dovedete zbavit toho, z čeho jej bolí hlava. Tedy jak vaše řešení uspokojí jeho potřebu a pomůže mu dosáhnout jeho cíl. Proto jste poslouchali a ověřovali, abyste teď našli ta správná slova. Když vám někdo dvacet minut líčí, co potřebuje a proč, pak si jen stěží zachová vlastní tvář, když vše popře a nic nechce. Leda by se schoval za peníze, cenu. Co s tím dělat si povíme příště.
A když už jsme u ceny, pamatujte, že cena se představuje až na konci. Proč? Protože zákazník ví, že chápete co potřebuje, že mu to umíte vyřešit a to pochopitelně něco stojí. Jinými slovy … bude vědět za co platí, co dostane.