Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Kuchařka úspěšného prodeje – 6. díl

Autor: SalesUP

PŘEDSTAV NABÍDKU

Když už máte vybudovanou důvěru, víte komu prodáváte a co potřebuje, je na čase představit vaše řešení.

Pro každý typ osobnosti je potřeba vypíchnout něco jiného, použít jiný jazyk jak představit unikátnost, funkčnost a spolehlivost řešení. Pracujte s typologií a ukažte zákazníkovi, jak ho dovedete zbavit toho, z čeho jej bolí hlava. Tedy jak vaše řešení uspokojí jeho potřebu a pomůže mu dosáhnout jeho cíl. Proto jste poslouchali a ověřovali, abyste teď našli ta správná slova. Když vám někdo dvacet minut líčí, co potřebuje a proč, pak si jen stěží zachová vlastní tvář, když vše popře a nic nechce. Leda by se schoval za peníze, cenu. Co s tím dělat si povíme příště.

A když už jsme u ceny, pamatujte, že cena se představuje až na konci. Proč? Protože zákazník ví, že chápete co potřebuje, že mu to umíte vyřešit a to pochopitelně něco stojí. Jinými slovy … bude vědět za co platí, co dostane.

Co si přečtete dál?

CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.
Jak PRODÁVAT VÍC? Znáte silné stránky prodejního týmu? Jste připraveni odhalit jeho slabiny? Pojďte na to!
Nabízeči a jejich oběti. Jak to končí, když nabízeč uspěje a prodá? Dozvíte se to jak z pohledu obchodníka, tak i ze strany jeho zákazníka.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů