Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Kuchařka úspěšného prodeje – 4. díl

Autor: SalesUP

PTEJ SE

Jestli něco v obchodě platí univerzálně, pak je to právě toto.

Ptejte se, zjišťujte a ujišťujte se, že to, co slyšíte i správně chápete. Nikdy nic nepředpokládejte! Vždy začínejte od obecného ke konkrétnímu, tedy od otevřených otázek (Čím se zabýváte?) k uzavřeným (Chápu dobře, že je to design?). I když prodáváte jediný výrobek, tak tuhle část nikdy nesmíte ošidit. Pokud nebudete dobře chápat kde jste, s kým jste, a co potřebuje, těžko následně uzavřete obchod. Toto je ta část schůzky, kdy si po prvním dojmu testujete osobnost druhého – jak mluví, jak uvažuje, na co klade důraz a potvrdíte si typologii osobnosti.

Co si přečtete dál?

CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Máte výborný produkt nebo službu? Skvělé! Ale co když to nestačí? Co když nedokážete dostatečně srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit, jaká je jeho skutečná hodnota?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů