Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Kuchařka úspěšného prodeje – 3. díl

Autor: SalesUP

PROLOM LEDY

Každý z nás má v sobě již z pravěku vrozený přirozený strach z cizích lidí. Pokud vám druhý nedůvěřuje, nemá cenu s ním řešit nic podstatného. Co s tím?

Pečlivě se dívejte už cestou od auta a hledejte témata k hovoru – vrátný, auta, zeleň, výstavba, výstava produktů atd. Rozhlédněte se po kanceláři a hledejte neprodejní téma k hovoru. Pokud jste v univerzální zasedačce, mluvte o tom, jak na vás firma působí z dostupných zdrojů informací, nechte si přinést kávu nebo čaj, to také může být téma. Povídat si můžete třeba o dovolené, košilích na míru, hodinkách. Zkrátka se snažte o to, aby se druhá strana uklidnila, a vy jste získali důvěru. Chovejte se jako na návštěvě někoho blízkého. Mnohokrát se vyplatilo jít pomoci hostiteli s občerstvením a přitom vysvětlit, že jste takto vycvičeni z domova.  Jako bonus se často dozvíte i něco o rodinných záležitostech hostitele. Společná příprava občerstvení zkrátka stmeluje.

Co si přečtete dál?

CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.
Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů