Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Je čas začít vydělávat

Autor: David

Začít vydělávat

Máte výborný produkt nebo službu? Skvělé! Ale co když to nestačí? Co když nedokážete dostatečně srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit, jaká je jeho skutečná hodnota?

Často se v SalesUP setkáváme se skvělými produkty, ale jejich USP obchodníci komunikují zmateně nebo nejasně. Zákazníci pak jednoduše nevnímají přínos a hodnotu, kterou jim produkt přináší.

💡Představte si dvě skupiny - manažery a odborníky. Každá skupina hledá něco jiného. Manažeři se zajímají o to, jak váš produkt může zvýšit jejich zisk nebo efektivitu. Odborníci chtějí znát detaily, jak produkt funguje, jeho kvalitu a technické specifikace.

Abyste to dokázali oběma skupinám vysvětlit musíte se připravit. Potřebujete vědět s kým jdete na schůzku a komu budete prodávat.

Co se stane, když nedokážete dostatečně srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit co přesně prodáváte a co tím získají?

👉 Obchod neproběhne, a to z několika důvodů.

Zákazníci:

✔️ Nevědí, jaký je účel vašeho produktu. Není jim jasné, k čemu jim bude dobrý, jaký problém jim vyřeší.
✔️ Nechápou, jaký přínos jim váš produkt zajistí. Pokud není přínos jasný, zákazníci nevnímají produkt jako hodnotnou investici, ale jako nákladovou položku.
✔️ Považují váš produkt za příliš drahý. Pokud zákazník nevidí, že přínos převyšuje investici, bude chtít slevu nebo prostě nekoupí.

Pokud chcete prodávat víc, nestačí mít jen skvělý produkt. Je také důležité umět srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit jeho hodnotu a přínos různým skupinám zákazníkům.

Mnoho obchodníků si myslí, že to dokážou. Nicméně realita je často jiná. Další se tím ani nezabývají. Pokud nezačnete tuto situaci řešit, můžete ztratit zákazníky a peníze.

Je čas začít vydělávat. Naučte se srozumitelně vysvětlit svůj produkt a budete #ProdavatVic!

👉👉 Spojte se s námi ještě dnes.


Co si přečtete dál?

Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Když podepíšete smlouvu nemáte hotovo. Nesmí vám ani upadnout tužka, ani nesmíte na zákazníka zapomenout a pustit ho z očí.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů