Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Jak zvýšit návštěvnost webu s minimálním rozpočtem?

Autor: SalesUP

Jak zvýšit návštěvnost webu a neutrácet

Trápíte se skutečností, že nemáte vysokou návštěvnost svého webu a tím pádem neprodáváte tak, jak byste chtěli? Když jste velká firma, máte k dispozici budget na komunikaci a můžete si dovolit najmout SEO specialistu, influencery relevantní pro svou značku a samozřejmě výkon webu podpořit dlouhodobými PPC kampaněmi. Jenže co si počít, když chcete v onlinu být vidět a nemůžete si dovolit velké investice do reklamy? I vy můžete navýšit svůj traffic. Způsob, kterým toho dosáhnete, není žádná raketová věda. Martina Tůmová, expertka na marketing a komunikaci, vám poradí v pěti krocích na blogu SalesUP. Tak se inspirujte.

1. BLOGUJTE

Abyste zvýšili návštěvnost svých stránek, bez kvalitního obsahu to nepůjde. Zkuste na web přidat blog, kde byste psali o svých produktech či službách. Vzbuzujte u zákazníků potřeby. A jak se o firemním blogu dozví? Tím, že budete blogovat, dostáváte se na lepší pozice v organickém vyhledávání a získáváte více odkazů na své stránky. Nezapomeňte také využít vámi vlastněné komunikační kanály, abyste o blogu dali vědět.

Rovněž neblogujte sami, ale přizvěte další specialisty. Díky tomu si rozšíříte portfolio svých produktů nebo služeb, které můžete prodávat, a také získáte pro web nové čtenáře, protože autor nasdílí blogový text do své sítě. 

2. ZAHRŇTE DO TEXTŮ KLÍČOVÁ SLOVA

Aby vaše stránky uživatelé našli, musíte do textu zahrnout správná klíčová slova, jež zadávají uživatelé při vyhledávání. K ověření četnosti klíčových slov existují nástroje, kam zadáte vyhledávaný výraz a vyčíslí se vám jeho častost. Napovědět vám může také Google Analytics, kde lze dohledat klíčová slova skrze která se k vám na web uživatelé dostali z neplacených návštěv.

3. POSÍLEJTE NEWSLETTER

Dalším skvělým nástrojem, na který byste neměli zapomínat, je newsletter. Pomůže vám okamžitě zvýšit návštěvnost webových stránek a vyvolat zájem o vaše produkty či služby. Říkáte si, to není nic pro mě, stejně nemám souhlas pro zasílání marketingových sdělení, jen databázi mailů svých klientů. Tak co kdybyste jim začali zasílat newsletter s upozorněním na článek, který na blogu vyšel? To přeci můžete.

4. BUĎTE V ONLINE KATALOZÍCH FIREM

Předpokládejme, že už máte firemní profil na Googlu a na Facebooku, který je druhým největším firemním adresářem. Co ale další weby, které nabízejí bezplatné online katalogy firem? I ty vám mohou zvýšit traffic. Pamatujte ale, že pouhé přidání do seznamu nestačí. Důležitá je optimalizace výpisů, aby se umisťovaly dobře v daných platformách a viděly je vyhledávače: přidávejte fotografie, udržujte informace o sobě aktuální a buďte v nich konzistentní napříč všemi vyhledávači, získejte také recenze a reagujte na ně.

5.  VYUŽÍVEJTE SOCIÁLNÍ MÉDIA

Mít skvělý obsah nestačí, musíte o něm dát vědět na sociálních sítích, které jsou relevantní pro vaši cílovou skupinu. Máte málo sledovatelů? Poproste o přesdílení, lajky a nezapomínejte na hashtagy, které dosah zvyšují. Svou šanci na úspěch zvýšíte i správným načasováním zveřejnění příspěvku. Buďte na sítích v momentu, kdy tam je vaše cílová skupina.

Dočetli jste až sem? Jasný důkaz, že umíme v SalesUP zvýšit návštěvnost webu třeba skrze firemní blog. Poradíme i vám, jak zlomit fakt, že k vám na web potenciální zákazníci nechodí. Máme skvělý tým, který dokáže zvýšit výkon vaší firmy nebo pomoci vám komplexně s marketingem.

Ozvěte se nám nezávazně ještě dnes.

Co si přečtete dál?

Jak PRODÁVAT VÍC? Znáte silné stránky prodejního týmu? Jste připraveni odhalit jeho slabiny? Pojďte na to!
Máte výborný produkt nebo službu? Skvělé! Ale co když to nestačí? Co když nedokážete dostatečně srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit, jaká je jeho skutečná hodnota?
Nabízeči a jejich oběti. Jak to končí, když nabízeč uspěje a prodá? Dozvíte se to jak z pohledu obchodníka, tak i ze strany jeho zákazníka.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů