Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Jak prodávat víc

Autor: David

prodávat víc

Jak PRODÁVAT VÍC?
Znáte silné stránky prodejního týmu?
Jste připraveni odhalit jeho slabiny?

Odpovědi na tyto otázky vám přinese audit obchodního oddělení. Zahrnuje analýzu prodejních strategií, procesů, nástrojů a týmu.

🎯 Proč provést audit?

Audit vám poskytne jasný obrázek o tom, co funguje a co ne. Umožní vám také sledovat vývoj oddělení v čase, přizpůsobit strategie tržním trendům a zlepšit celkový výkon týmu, prodávat víc.

🔧 Jak na to?

1. 𝗛𝗼𝗱𝗻𝗼𝗰𝗲𝗻𝗶́ 𝗽𝗿𝗼𝗱𝗲𝗷𝗻𝗶́𝗰𝗵 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀𝘂̊: Zkoumáte, jak jsou vaše prodejní procesy navrženy a jak dobře fungují. Jaké jsou kroky prodejního procesu? Jaké jsou průměrné doby prodejních cyklů? Jaké jsou konverzní poměry?

2. 𝗔𝗻𝗮𝗹𝘆́𝘇𝗮 𝗻𝗮́𝘀𝘁𝗿𝗼𝗷𝘂̊ 𝗮 𝘁𝗲𝗰𝗵𝗻𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶𝗶́: Jaké nástroje a technologie používá váš obchodní tým? Jak efektivně je používáte? Je nějaký nástroj, který vám chybí a mohl by vám pomoci zlepšit výsledky?

3. 𝗛𝗼𝗱𝗻𝗼𝗰𝗲𝗻𝗶́ 𝘁𝘆́𝗺𝘂: Jak dobře pracuje váš tým? Jaké jsou jejich silné stránky a oblasti, které vyžadují zlepšení? Jaké jsou jejich výsledky? Jak pracují na vlastním rozvoji?

4. 𝗔𝗻𝗮𝗹𝘆́𝘇𝗮 𝘁𝗿𝘇̌𝗻𝗶́𝗰𝗵 𝘁𝗿𝗲𝗻𝗱𝘂̊: Jak se mění trh a jak se to odráží ve vaší prodejní strategii? Jaké jsou nové příležitosti a jakým hrozbám čelíte?

Po provedení auditu obchodního oddělení budete mít jasno v tom, kde jste a kam směřujete. Získáte základ pro stanovení akčních kroků, abyste začali #ProdavatVic.

☠️  Jaké jsou největší chyby při auditu?

Obchodní audit nedělat vůbec
Obchodní audit nedělat pravidelně
Obchodní audit dělat špatně
Nepracovat s výsledky z auditu

Netroufáte si na audit sami? Nemáte s ním zkušenosti? Potřebujete pohled z venku? Spojte se s námi a zajistíme obchodní audit i pro vaši firmu. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku hned teď a probereme to.


Co si přečtete dál?

Obchodníci nejsou, jejich hledání, nábor a onboarding jsou drahé. Co nedělat, aby vynaložené náklady neskončily jako zmařka?

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Startupy mají často vymazlený produkt a diví se, že s ním zatím nikdo nepřišel. Těší se, že až ho uvedou na trh, zájemci se jen pohrnou.
Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů