Jak PRODÁVAT VÍC?
Znáte silné stránky prodejního týmu?
Jste připraveni odhalit jeho slabiny?
Odpovědi na tyto otázky vám přinese audit obchodního oddělení. Zahrnuje analýzu prodejních strategií, procesů, nástrojů a týmu.
🎯 Proč provést audit?
Audit vám poskytne jasný obrázek o tom, co funguje a co ne. Umožní vám také sledovat vývoj oddělení v čase, přizpůsobit strategie tržním trendům a zlepšit celkový výkon týmu, prodávat víc.
🔧 Jak na to?
1. 𝗛𝗼𝗱𝗻𝗼𝗰𝗲𝗻𝗶́ 𝗽𝗿𝗼𝗱𝗲𝗷𝗻𝗶́𝗰𝗵 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀𝘂̊: Zkoumáte, jak jsou vaše prodejní procesy navrženy a jak dobře fungují. Jaké jsou kroky prodejního procesu? Jaké jsou průměrné doby prodejních cyklů? Jaké jsou konverzní poměry?
2. 𝗔𝗻𝗮𝗹𝘆́𝘇𝗮 𝗻𝗮́𝘀𝘁𝗿𝗼𝗷𝘂̊ 𝗮 𝘁𝗲𝗰𝗵𝗻𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶𝗶́: Jaké nástroje a technologie používá váš obchodní tým? Jak efektivně je používáte? Je nějaký nástroj, který vám chybí a mohl by vám pomoci zlepšit výsledky?
3. 𝗛𝗼𝗱𝗻𝗼𝗰𝗲𝗻𝗶́ 𝘁𝘆́𝗺𝘂: Jak dobře pracuje váš tým? Jaké jsou jejich silné stránky a oblasti, které vyžadují zlepšení? Jaké jsou jejich výsledky? Jak pracují na vlastním rozvoji?
4. 𝗔𝗻𝗮𝗹𝘆́𝘇𝗮 𝘁𝗿𝘇̌𝗻𝗶́𝗰𝗵 𝘁𝗿𝗲𝗻𝗱𝘂̊: Jak se mění trh a jak se to odráží ve vaší prodejní strategii? Jaké jsou nové příležitosti a jakým hrozbám čelíte?
Po provedení auditu obchodního oddělení budete mít jasno v tom, kde jste a kam směřujete. Získáte základ pro stanovení akčních kroků, abyste začali #ProdavatVic.
☠️ Jaké jsou největší chyby při auditu?
Obchodní audit nedělat vůbec
Obchodní audit nedělat pravidelně
Obchodní audit dělat špatně
Nepracovat s výsledky z auditu
Netroufáte si na audit sami? Nemáte s ním zkušenosti? Potřebujete pohled z venku? Spojte se s námi a zajistíme obchodní audit i pro vaši firmu. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku hned teď a probereme to.