Jejich revírem jsou kanceláře zákazníků.
Jejich tempo je vražedné.
Je jich málo.
Potkat se se skutečným obchodníkem, to je pro mě vždycky svátek. Takřka neexistují. A tak otázka “Jak máme najít obchodníka?” patří k těm nejtěžším.
Proč?
Není žádná střední nebo vysoká škola, kde by se připravovali.
Ti dobří jsou fakt drazí a mají práce dost.
Co s tím?
Pokud si nemůžete nebo nechcete dovolit koupit skvělého obchodníka, nezbývá než si jej VYCHOVAT. Najít někoho, kdo je zatím obchodem nepolíbený, ale má velkou touhu se jej naučit a alespoň základní předpoklady pro něj. Autistu krčícího se v kanceláři fakt nepotřebujete. Měl by být přirozeně zvědavý, empatický, vzdělavatelný. Zvládnout stres a nezhroutit se po prvních neúspěšných pokusech. Pokud dobře vypadá i mluví, bude to mít snazší. Bez pracovitosti, chtění a tahu na branku se neobejde.
💡Doporučili jsme v SalesUP několika zákazníkům právě tento model a vzali si na starost jejich rozvoj. Pár měsíců to trvá, než se vzdělají a otrkají, bez praxe to nikdy nepůjde. Na konci obchodní akademie ale máte nezkažené (a pracovité) obchodníky, kteří jsou svým zákazníkům k užitku, a ne k smíchu nebo pláči.
Slovy Horsta Fuchse „A to se vyplatí” 😉
O tom, jak výběr obchodníků probíhá, se více dozvíte zde. V týmu SalesUP máme experty, se kterými si můžete domluvit nezávaznou konzultaci. I vy budete #ProdavatVic.