Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

CRM?

Autor: David

CRM

„Sdílený excel.“
„Něco podobného.“
„Nic. Každý to má u sebe.“

To jsou nejčastější odpovědi na otázku „Jaké používáte CRM pro řízení obchodu?”

Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.

👉 Centralizace dat: CRM systémy centralizují data o zákaznících a interakcích s nimi v jednom místě, což usnadňuje jejich přístup a správu. Naopak, v Excelu mohou být data roztroušená v různých sešitech a tabulkách, což může ztížit jejich správu a vyhledání konkrétních informací.

👉 Přístup v reálném čase: CRM systémy jsou obvykle cloudové, jsou tedy jsou přístupné odkudkoli a kdykoli. To je užitečné pro týmy, které pracují na dálku nebo jsou na cestách. Excel sice může být také přístupný online, ale jeho sdílení a spolupráce na dokumentech je obvykle více omezené než u CRM systémů.

👉 Automatizace: CRM systémy mohou automatizovat řadu procesů, jako je sledování interakcí se zákazníky, správu úkolů a plánování prodeje. Lze je integrovat s dalšími nástroji a platformami - sociální média, e-mailové služby, kalendáře a další. To umožňuje lepší řízení zákaznických vztahů, času a prodeje.

👉 Analýza dat a generování reportů: CRM systémy poskytují integrované nástroje pro analýzu dat a generování reportů s různou úrovní detailu. Jejich nastavení je snadné a fungují “na tlačítko”. I Excel má silné analytické nástroje, ty často vyžadují pokročilé dovednosti a mnoho manuální práce.

👉 Zabezpečení: CRM systémy obvykle poskytují pokročilé možnosti zabezpečení a řízení přístupu k datům. Data jsou tak chráněna a mohou se k nim dostat pouze oprávněné osoby. Excel je náchylnější k bezpečnostním rizikům, zejména v případě sdílených souborů. Neopatrnou manipulací se sdílenými daty může dojít k rozsáhlým škodám nebo dokonce k jejich ztrátě.

🛑CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka.🛑

Zbavte se excelu a začněte svůj obchod skutečně řídit jako profesionálové. Přestaňte ztrácet obchody jen díky tomu, že pracujete jako v minulém tisíciletí.

Nevíte kudy do toho? Domluvte si s námi nezávaznou schůzku hned dnes a probereme, jak to může vypadat u vás. Začnete #ProdavatVic.


Co si přečtete dál?

Jak PRODÁVAT VÍC? Znáte silné stránky prodejního týmu? Jste připraveni odhalit jeho slabiny? Pojďte na to!
Obchodníci nejsou, jejich hledání, nábor a onboarding jsou drahé. Co nedělat, aby vynaložené náklady neskončily jako zmařka?
CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů