Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Co neměříš, to neřídíš

Autor: Roman

Tipy (nejen) pro obchodníky

Řídit (nejen) prodej znamená měřit a vyhodnocovat. Jakkoliv to zní samozřejmě, velmi často se v praxi setkávám s opačným přístupem.

🚗 Je to stejné jako v autě. Na přístrojovce je tachometr a vidíme, kolik právě jedeme. Kdyby tam nebyl, budeme rychlost jen odhadovat. Možná podle počtu předjetých aut, podle toho, jak míjíme patníky, možná podle něčeho jiného. Ale … bude to vždy jen pocit, odhad, domněnka.

Pokud mám něco skutečně řídit, musím to pravidelně měřit a vyhodnocovat. Bez toho ani nevím, kde zrovna jsem, ani jak se moje situace mění. Teprve měření přináší informace
✔ jak si stojím
✔ jaký je můj současný výkon
✔ jestli rostu nebo klesám a jak rychle 
✔ kolik mně zbývá do cíle

S těmito informacemi mohu průběžně reagovat na aktuální situaci a #ProdavatVic. Mohu upravit postup nebo počet aktivit, které dělám. V tu chvíli je to řízené. Bez nich jsou to jen pokusy na základě domněnek. Třeba to vyjde nebo také ne.

Když se chcete v prodeji zlepšovat a zvyšovat svůj obchodní výkon, bez měření se jednoduše neobejdete. Nejste si jisti kudy do toho? Co a jak měřit a jak často vyhodnocovat? Spojte se se s námi a domluvíme si bezplatnou konzultaci.

Co si přečtete dál?

Spolupráce marketingu a obchodu je klíčem k úspěchu. Proč je tak důležitá a jaký dopad má jejich nespolupráce na výkonnost firmy?
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Když podepíšete smlouvu nemáte hotovo. Nesmí vám ani upadnout tužka, ani nesmíte na zákazníka zapomenout a pustit ho z očí.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů