Řídit (nejen) prodej znamená měřit a vyhodnocovat. Jakkoliv to zní samozřejmě, velmi často se v praxi setkávám s opačným přístupem.
🚗 Je to stejné jako v autě. Na přístrojovce je tachometr a vidíme, kolik právě jedeme. Kdyby tam nebyl, budeme rychlost jen odhadovat. Možná podle počtu předjetých aut, podle toho, jak míjíme patníky, možná podle něčeho jiného. Ale … bude to vždy jen pocit, odhad, domněnka.
Pokud mám něco skutečně řídit, musím to pravidelně měřit a vyhodnocovat. Bez toho ani nevím, kde zrovna jsem, ani jak se moje situace mění. Teprve měření přináší informace
✔ jak si stojím
✔ jaký je můj současný výkon
✔ jestli rostu nebo klesám a jak rychle
✔ kolik mně zbývá do cíle
S těmito informacemi mohu průběžně reagovat na aktuální situaci a #ProdavatVic. Mohu upravit postup nebo počet aktivit, které dělám. V tu chvíli je to řízené. Bez nich jsou to jen pokusy na základě domněnek. Třeba to vyjde nebo také ne.
Když se chcete v prodeji zlepšovat a zvyšovat svůj obchodní výkon, bez měření se jednoduše neobejdete. Nejste si jisti kudy do toho? Co a jak měřit a jak často vyhodnocovat? Spojte se se s námi a domluvíme si bezplatnou konzultaci.