Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

Tak co nám dnes nabízíte?

Autor: Roman

“Tak co jste nám dnes přišel nabídnout, pane Obchodníku?” ptá se Zákazník

A jak to pokračovalo? 

● Obchodník NABÍZEČ začne horečně vypočítávat: ”Měl bych tady pro vás ty čisticí prostředky, které si tak  často od nás berete. Také bych vám chtěl nabídnout nejnovější model turbokartáče s vodním chlazením, který máme teď v akci. A kdybyste jej náhodou nechtěl, tak tady mám skvělou sadu stěrek na okna a k nim, zcela zdarma, deku z ovčí vlny!”

● Obchodník VÝHODÁŘ se krátce zamyslí a vezme to z jiné strany: “Kromě čisticích prostředků, které od nás pravidelně berete za výhodné ceny, tady mám nejnovější model turbokartáče s vodním chlazením. Je naprosto dokonalý, nikdy se nepřehřeje a jeho další výhodou je, že má funkci autočištění. Nebo můžete mít stěrky na okna ve výhodné sadě s dekou z ovčí vlny zdarma!”

● Obchodník OBCHODNÍK se klidně zeptá: “A co byste potřeboval?”

Kontrolní otázka na závěr :-)
Kdo ze tří Obchodníků uzavřel obchod?

Co si přečtete dál?

V době krize, když dojde na úsporná opatření, se často jako první škrtá rozpočet na rozvoj a marketing. Přečtěte si, proč to není dobý nápad.

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Práce s lidmi, kteří nemají potenciál nebo chuť dosáhnout společného cíle, je ztrátou času. Je to jako závodit na chromém koni.
Máte technického šikulu, co vám vymyslí raketový motor z plechovek od piva. A pak ho pustíte na prodej zákazníkům. Jak to dopadne?

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů