Audit obchodu

Potřebujete rychle získat přehled, jak vám obchod funguje? Odpovědi najdete ve výstupech z auditu obchodu.

Co získáte

Ucelený a nezávislý pohled na to, jak je váš obchod nastavený a jak v reálných situacích funguje.

Základ pro další rozvoj obchodu

Přehled silných a slabých míst

Doporučení, na co se zaměřit a co změnit

Informace o fungování řízení a vedení obchodníků

Zhodnocení úrovně obchodníků a jejich dovedností

Ověření vazby odměňování na výkon

Důvěřují nám

Nejčastěji s námi řešíte

Nevíme, kde nám to drhne

Neumíme se připravit na expanzi

Z obchodu nám odcházejí nespokojení lidé

Nejsme si jisti, jestli už nejsme na limitech

Obchodní případy se nám dlouho táhnou

Každý si to dělá v obchodu po svém

Nastartujeme

váš obchodní tým

  • První výsledky se dostaví rychle
  • Pracujeme s reálnými produkty a zákazníky
  • Kryjeme vám záda dlouhodobě

Audit obchodu

probíhá v těchto krocích

Seznámíme se s prostředím firmy
Analyzujeme prodejní postupy
Analyzujeme odměňovací schémata
Ověřujeme úroveň řízení a vedení
Ověřujeme úroveň dovedností
Analyzujeme výkon obchodníků
Připravíme výstupy a doporučení

Využijeme praktické zkušenosti našeho týmu

Řízení obchodních oddělení

V osobním prodeji za sebou máme více než 100 tisíc schůzek. Probíhaly a probíhají u zákazníků z nejrůznějších oborů, jejichž obrat se pohybuje od stovek tisíc po jednotky miliard. Naživo, online i po telefonu.

Finanční řízení

Máme zkušenost s tvorbou finančních plánů výrobních a obchodních společností i s návrhem struktury manažerského reportingu. Plánovali jsme prodej, tržby, marže a připravovali ostatní navazující plány pro firmy s obratem 3 mil. – 25 mld. Kč.

B2B prodej

Pracovali jsme v mnoha oborech v malých soukromých firmách i v nadnárodních korporacích. Řídili jsme obchodníky, obchodní týmy i celá oddělení od 1 až po 100+ členů. Zodpovídali jsme za obraty v rozmezí jednotek milionů po desítky miliard.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Jak rozvíjet obchodníky, kteří ve svém oboru pracují již řadu let, lecčím si prošli a mají za sebou dlouhé úspěšné období? To bylo zadání pro firmu SalesUP.

Na základě mystery shoppingu, který pro nás udělali, identifikovali rozvojová témata. Na ně připravili interaktivní workshopy, které pracovaly s našimi produkty a byly postaveny na reálných situacích, do kterých se obchodníci dostávají. Žádné univerzální pravdy ani nudné školení – po celou dobu se jim dařilo držet pozornost všech zúčastněných.

Byli jsme spokojeni a rádi na workshopy v budoucnu navážeme.

František Petrášek

obchodní ředitel, ALBIXON a.s.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Hledali jsme někoho, kdo vrátí naše obchodníky k základům prodeje. Obchodníky „kteří už všechno znají“, kteří „mají specifické zákazníky“.

Roman s Davidem se dokázali rychle zorientovat v našich službách a stali se poradci v tom, jak je prodávat. Nejen obchodníkům, ale i manažerům. Obchodníci ocenili praktické ukázky, školení na vlastních produktech a nikoliv na okřídleném případu „prodej mi tužku“. David s Romanem vychází z vlastní praxe, a tak si rychle získali respekt našich obchodníků. Příjemná, uvolněná atmosféra při workshopech a častý smích ze školící místnosti je skvělý bonus.

Po půlročním rozvojovém kurzu vidím na našich obchodnících výrazný posun a zlepšení obchodních výsledků. Osobní účast manažerů na školeních nám přinesla více poznání, než všechny meetingy a one to one setkání.

Petra Prchlíková

obchodní ředitelka, Up Česká republika, s.r.o.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Kluky ze SalesUP jsem oslovil v covidové době. Chtěl jsem, aby mi nastavili firmu tak, aby nejen přežila možnou krizi, ale abych se mohl časem z firmy stáhnout a neztratil přitom přehled o dění.

S výsledkem jsem spokojený. Kromě nastavení firmy, cílů a přehledů, je dnes firma opravdu řízená a navíc personálně posílená. I nadále spolupracujeme, abychom se udrželi v nastaveném směru a chystáme další společný vzdělávací projekt.

SalesUP doporučuji všem, kteří cítí, že chtějí změnu a rádi by se spojili s profíky, kteří jim s ní pomohou.

Tomáš Měřínský
Tomáš Měřínský

Jak hodnotí výsledek naši klienti

S Romanem Klementem a Davidem Šmatem ze SalesUP jsme začali spolupracovat v roce 2021 při pilotáži inkubačního programu pro mladé inovační firmy. Oceňujeme, že při přípravě klientů na obchodní jednání vždy začínají u strategie a cílů firmy, u potřeb jejích zákazníků a u vlastností produktu, které tyto potřeby řeší. Pomáhají tak zakladatelům technologických firem pochopit a uplatnit zásady a principy úspěšného prodeje. To významným způsobem rozšiřuje kompetence zejména inženýrům, kteří byli dosud zvyklí zabývat se jen technickým řešením produktu. Předností poradců SalesUp je totiž i jejich schopnost najít společnou řeč s převážně technicky zaměřenými podnikateli. SalesUP již dnes hraje v inkubačním programu důležitou roli. Věříme proto, že se naše spolupráce bude i nadále prohlubovat.

Lenka Planánová
Zbyněk Doležal
Lenka Palánová
Zbyněk Doležal

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Se společností SalesUP jsme se nejdříve setkali v rámci Inkubačního programu Plzeňského kraje, kde jsme byli pozváni na jejich workshopy: „Proč je důležité dělat obchod a jak na to“ a „Vedení obchodního jednání“. Zde jsme si rychle uvědomili, že máme v nastavení obchodních procesů firmy velké mezery. Sešli jsme se proto se SalesUP na několika osobních setkání, kde jsme si nastavili vnitřní procesy při obchodu naší společnosti, ujasnili konkurenční výhody našeho produktu a zlepšili rychlé představení produktu.

Se společností SalesUP rozhodně plánujeme nadále spolupracovat, jejich výstupy lze snadno a rychle aplikovat do praxe a vřele je doporučujeme ke zefektivnění obchodních a marketingových činností ve vaší firmě!

Lukáš Svoboda, JALUD Embedded s.r.o.
Lukáš Svoboda

spolumajitel, JALUD Embedded s.r.o.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

S Romanem a Davidem jsme se setkali v rámci startupového programu, kde nám byli průvodci v našich prvních krůčcích . Pomohli nám specifikovat obsah a formu sdělení zákazníkovi, předali některá obchodní doporučení, doprovodili nás i na první konferenci a nabídli zpětnou vazbu. Vážíme si nejen teoretického školení, ale zeména praktického dopadu a společně odvedené práce.

Jan Blažek

spolumajitel, TechConcept s.r.o.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Roman a David ze SalesUP jsou skuteční profesionálové ve svém oboru. Práce s nimi je

přínosná a inspirativní. Nejvíce nás na spolupráci zaujalo, že jsou ochotní jít s námi za zákazníky přímo do terénu. Což se často nevidí. Teoretických lektorů obchodu je hodně. Ale kdo se odváží jít s vámi za zákazníkem?

Navíc velmi kladně hodnotíme přesah do dalších příbuzných aktivit, díky čemuž se na SalesUP s důvěrou obracíme v tématech jako nastavení procesů, plánování kapacit, marketingu, odměn, nastavení CRM, řešení náborů, reportingu výkonů, nastavení marketingu apod. Doporučuji SalesUP na 100%.

Marek Ander

spolumajitel, JOBka services s.r.o.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Abyste se někam dokázali posunout, je potřeba něco změnit. Někdy stačí věci jen správně pojmenovat. To co je pro vás samozřejmostí, může být pro druhé těžko pochopitelné. Obchod je o komunikaci, vzájemném respektu a nastavení procesů.

S pány ze SalesUP jsme se dohodli na sérii školení a workshopů pro náš obchodní tým. Musím přiznat, že v mé pracovní kariéře jsem nezažil podobný přístup. Skutečný zájem o problematiku prodeje rodinných domů, pojmenování a rozklíčování silných a slabých míst, podrobný popis obchodního procesu, konkrétní návrhy řešení a v neposlední řadě časová flexibilita. Zbývá jen dodat jen více takových lidí , kteří rozumí svému řemeslu. Děkuji.

Ing. Michal Řehulka

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Auto umíme řídit každý, do chvíle než dostaneme smyk. Na školení prodejních dovedností jsme každý byli mnohokrát, nicméně, nepamatuji si, kdy bych musel se zákazníkem vyjednávat přes videohovor. Na první pohled se to zdá stejné, ale workshop s Davidem a Romanem (SalesUP) nám ukázal, jak je to vlastně jiné. Obchodně – prodejní nástroje, které používáme standardně, buď nejsou nebo fungují jinak a ukázalo se užitečné se zastavit a v detailu vše probrat, vyzkoušet. Až s týmem usedneme za „volant“ nového vozu „videohovor“, tak se nemusíme bát, že dostaneme smyk :)

Petr Oppenheimer

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Nejdříve jsme si nebyli úplně jisti, co dostaneme, ale pánové a jejich reakce na naše nejrůznější dotazy nás přesvědčily. Kdybychom se rozhodovali znovu, bylo by to jasné ANO. Často nás překvapilo, jaké věci, ať už v rámci firemních procesů nebo ven směrem k zákazníkům, jsme si neuvědomovali, byť celou dobu byly přímo před námi. Troufáme si říci, že to, co jsme se SalesUP udělali za pár týdnů, bychom sami neudělali nejspíše nikdy. Není to o tom 15 lidí vyhodit a 12 nových nabrat, stačí jen některé věci dělat jinak a najednou to do sebe lépe zapadá. V analogii automobilů – SalesUP je skvělý mechanik pro váš motor. Dokáže ho rychle vyladit a dostat z něj tak maximum.

Bob Němeček

spolumajitel, RTsoft, s.r.o.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Romana jsme oslovili při vytváření obchodního týmu. Nechtěli jsme žádné teoretizování. Potřebovali jsme rovnou začít aktivně prodávat. Prošli jsme celý obchodní proces, zrevidovali slabá místa, vytvořili nový koncept nabídky a hned po prvním měsíci se dostavily výsledky! Pravidelně dále spolupracujeme.

Jakub Michl

spolumajitel, Beneš & Michl s.r.o.

Jak hodnotí výsledek naši klienti

Roman s Davidem jsou profesionálně sehraný obchodní tým s individuálním pro-klientským přístupem. Opakovaně jsem se setkal s jedním z jejich klientů a musím uznat, že obchodní progres mezi jednotlivými schůzkami byl naprosto zásadní. Na první schůzce klient prakticky nedokázal definovat sebe a svůj produkt, a to i přes jeho očividnou výjimečnost. Přičemž druhé setkání již bylo o něčem úplně jiném – sebevědomá a věcná prezentace, která nastartovala projekt, jenž do té doby naše společnost pouze zvažovala. Na celé spolupráci si nejvíce cením reálných výsledků, které naší společnosti přinesly nečekanou obchodní příležitost.

Miroslav Nejedlý

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů