Tuhle větu řekl jeden stálý klient SalesUP, který nás s Davidem dobře zná.
Slyšeli jsme ji, když jsme zkoumali, kdo je naším typickým klientem a ptali se na to i těch stávajících.
Proč to tak je?
Odpovídá to situaci “neví, že neví”. Často vás ani nenapadne, že by něco šlo dělat jinak, lépe. Znáte to…
- Valí se to na vás ze všech stran. Nemáte čas se zastavit, ohlédnout, zamyslet a plánovat.
- Děláte, jak nejlépe umíte. Firmu jste vybudovali a věříte tomu, co fungovalo. Vydělává, proč něco měnit.
- Učili jste se řídit firmu za pochodu. Něměli jste komu koukat pod ruce.
Jak poznat, že je čas ve firmě něco změnit?
Aby ...
- byla výkonnější
- jste se méně nadřeli
- jste měli více času pro sebe a rodinu
- vás to víc bavilo
Zkuste si odpovědět
- Zakázky přicházejí, jak chtějí, ne jak vy potřebujete?
- Dohadují se vaši lidé “čí je to chyba” nebo “kdo to měl udělat”?
- S vašimi zákazníky komunikuje, kdo zrovna může?
- Volají vám brblající zákazníci?
- Potřebujete na práci více času, než jste plánovali?
- Porady se natahují a lidi se na nich nudí?
Odpověděli jste alespoň jednou ANO?
Možná i pro vás platí ta věta z nadpisu ... Je čas na změnu. Nečekejte. Ozvěte se.
Domluvíme si nezávaznou konzultaci zdarma.