Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

“Nejvíc vás potřebují ti, co o tom neví.”

Autor: Roman

AHA ... “NEJVÍC VÁS POTŘEBUJÍ TI, CO O TOM NEVÍ.”

Tuhle větu řekl jeden stálý klient SalesUP, který nás s Davidem dobře zná.

Slyšeli jsme ji, když jsme zkoumali, kdo je naším typickým klientem a ptali se na to i těch stávajících.

Proč to tak je?

Odpovídá to situaci “neví, že neví”. Často vás ani nenapadne, že by něco šlo dělat jinak, lépe. Znáte to…

  • Valí se to na vás ze všech stran. Nemáte čas se zastavit, ohlédnout, zamyslet a plánovat.
  • Děláte, jak nejlépe umíte. Firmu jste vybudovali a věříte tomu, co fungovalo. Vydělává, proč něco měnit.
  • Učili jste se řídit firmu za pochodu. Něměli jste komu koukat pod ruce.

Jak poznat, že je čas ve firmě něco změnit?

Aby ...

  • byla výkonnější
  • jste se méně nadřeli
  • jste měli více času pro sebe a rodinu
  • vás to víc bavilo

Zkuste si odpovědět

- Zakázky přicházejí, jak chtějí, ne jak vy potřebujete?
- Dohadují se vaši lidé “čí je to chyba” nebo “kdo to měl udělat”?
- S vašimi zákazníky komunikuje, kdo zrovna může?
- Volají vám brblající zákazníci?
- Potřebujete na práci více času, než jste plánovali?
- Porady se natahují a lidi se na nich nudí?

Odpověděli jste alespoň jednou ANO?

Možná i pro vás platí ta věta z nadpisu ... Je čas na změnu. Nečekejte. Ozvěte se.
Domluvíme si nezávaznou konzultaci zdarma.

#salesup

Co si přečtete dál?

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy

Práce s lidmi, kteří nemají potenciál nebo chuť dosáhnout společného cíle, je ztrátou času. Je to jako závodit na chromém koni.
Jak PRODÁVAT VÍC? Znáte silné stránky prodejního týmu? Jste připraveni odhalit jeho slabiny? Pojďte na to!
V době krize, když dojde na úsporná opatření, se často jako první škrtá rozpočet na rozvoj a marketing. Přečtěte si, proč to není dobý nápad.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů