Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

7 > 9

Autor: David

spokojenost zákazníků

Babráte se v nedostatcích a prahnete po dokonalosti?
Pomáhá vám to při oslovování nových zákazníků?
Jednoduchý tip, jak PRODÁVAT VÍC.

Situace:
Pravidelně měříte spokojenost zákazníků. Ten konkrétní vám dal 8 hvězdiček z 10.

Jak to lze využít?

Obvykle tady nastane touha po dokonalosti. Pídíte se, co ještě máte udělat pro to, abyste dostali ty 2 hvězdy, které vám chybí.

Ale jak mi zjištění, co ještě nedělám dokonale, RYCHLE pomůže k novým zakázkám a zákazníkům?

☠️ Vůbec.

To co potřebuji je vědět, proč mi zákazník nedal 7, ale 8 hvězdiček. A na to se ho ptám.

💡 Co získám?

✔️Pohled z druhé strany na věci, které už mi fungují. 
✔️O co nesmím přijít a musím v nich pokračovat. 
✔️Potvrdím nebo doplním si své USP. 
✔️Potřebné sebevědomí
✔️Zjistím reálnou zákaznickou zkušenost, kterou mohu zmínit u dalších zákazníků.

🤔 A co s 9. a 10. hvězdou?

Z dlouhodobého hlediska makám na tom, abych je získal také. Ale vím, že udržet 10 hvězd dlouhodobě není možné. Proto se nebudu stále jen trápit tím co nemám. Radši budu využívat toho, co jsem už vydobyl pro získávání nových zakázek a zákazníků.

Jak to máte u vás?

Měříte spokojenost zákazníků? Prahnete po dokonalosti nebo chcete #ProdavatVic? Správný čas do toho říznout je TEĎ.

👉👉 Spojte se s námi ještě dnes.


Co si přečtete dál?

CRM je CRM. “Něco jako CRM” není CRM. Tečka. Pojďme v hlavních bodech CRM porovnat s tolik oblíbeným excelem.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.
Když podepíšete smlouvu nemáte hotovo. Nesmí vám ani upadnout tužka, ani nesmíte na zákazníka zapomenout a pustit ho z očí.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů