Otázka třetí - smlouva
“KDY UZAVŘEME SMLOUVU?”
Tahle otázka má ještě svoji sestru:
“CO BRÁNÍ UZAVŘENÍ SMLOUVY?”
Je to až s podivem, u kolika obchodních případů nedojde k jejich úspěšnému uzavření a skončí těsně před cílem. Obchodník zjistí, co zákazník potřebuje, kolik na to má, navrhne a představí řešení, které zákazník odsouhlasí. Najednou jakoby měl hotovo. Ztratí tah na bránu a čeká. Čeká až …
✔️ bude mít pan ředitel po dovolené
✔️ se na to po podívá kolega
✔️ bude příští board
✔️ se bude psát rok 2006 ... (Pořád mě to běží hlavou, tak jsem si to nemohl odpustit 😆 Komu tenhle bod nedává smysl, tak to neřeší 😉)
❗Každý odklad podpisu smlouvy nebo objednávky znamená riziko. Pro obě strany. V dnešní situaci mohou růst ceny, dojít k vyčerpání kapacity či dostupných zásob nebo se změnit kurz.
💡 Pokud obchodník zná odpovědi na dnešní dvě otázky, může situaci řešit a mít ji v rukách. Pokud ne, pak se dostává do vleku událostí a čeká až …
… po dvou měsících přijde zpráva, že smlouva už je přece uzavřena!
S konkurencí.
Na co čekáte vy? Připomíná vám to něco? Spojte se s námi a můžeme to společně probrat.