Blog

Inspirace ze světa obchodu a jeho řízení

3 otázky, které obchodníci nepokládají (3/3)

Autor: Roman

1. díl
2. díl

Otázka třetí - smlouva

“KDY UZAVŘEME SMLOUVU?”

Tahle otázka má ještě svoji sestru:

“CO BRÁNÍ UZAVŘENÍ SMLOUVY?”

Je to až s podivem, u kolika obchodních případů nedojde k jejich úspěšnému uzavření a skončí těsně před cílem. Obchodník zjistí, co zákazník potřebuje, kolik na to má, navrhne a představí řešení, které zákazník odsouhlasí. Najednou jakoby měl hotovo. Ztratí tah na bránu a čeká. Čeká až …

✔️ bude mít pan ředitel po dovolené
✔️ se na to po podívá kolega
✔️ bude příští board
✔️ se bude psát rok 2006 ... (Pořád mě to běží hlavou, tak jsem si to nemohl odpustit 😆 Komu tenhle bod nedává smysl, tak to neřeší 😉)

❗Každý odklad podpisu smlouvy nebo objednávky znamená riziko. Pro obě strany. V dnešní situaci mohou růst ceny, dojít k vyčerpání kapacity či dostupných zásob nebo se změnit kurz.

💡  Pokud obchodník zná odpovědi na dnešní dvě otázky, může situaci řešit a mít ji v rukách. Pokud ne, pak se dostává do vleku událostí a čeká až …

… po dvou měsících přijde zpráva, že smlouva už je přece uzavřena!

S konkurencí.

Na co čekáte vy? Připomíná vám to něco? Spojte se s námi a můžeme to společně probrat.

1. díl
2. díl

#salesup

Co si přečtete dál?

Nabízeči a jejich oběti. Jak to končí, když nabízeč uspěje a prodá? Dozvíte se to jak z pohledu obchodníka, tak i ze strany jeho zákazníka.

autor: David

rubrika: Blog, Management, Řízení firmy, Tipy

Na přijímací pohovor dnes chodí účastníci připraveni. Otázky na nich se často opakují. Dostaňte je proto na chvíli pod tlak, ať vidíte, jak reagují mimo komfortní zónu.
Někdy je to těžké vidět, zejména pokud jsou zisky stále dobré. Ale pokud se podíváme pod povrch, zjistíme, že mnoho firem – možná i ta vaše – je vystaveno obrovskému riziku.

Spojte se s námi.

Z vašeho obchodu dostaneme maximum.

(c) 2023 SalesUP s.r.o. Všechna práva vyhrazena.

Ochrana osobních údajů