Otázka první - potřeby
“CO POTŘEBUJETE?”
Na první pohled je samozřejmá, přesto velmi často nepadne. Jak to pak vypadá?
“Dobrý den. Máme skvělé hrnce. Chcete je?”
“Ne.”
“To nevadí. Také máme jedinečné deky. Ty chcete?”
“Ne.”
“V tom případě tady mám ještě nože z unikátní oceli. Vezmete si je?”
“Ne.”
…
“Co vlastně potřebujete?”
“Nový kávovar.”
“Aha … Tak nashle.”
❌Výsledek? Frustrovaný obchodník a otrávený zákazník.
Ano, obchodník občas něco prodá. Statisticky mu to vyjde a narazí na někoho, kdo opravdu potřebuje to, co zrovna má.
Obchodník, který NABÍZÍ aniž by věděl, co zákazník potřebuje, je z kategorie NABÍZEČ.
💡Chytrý obchodník se nerad dře zbytečně. Proto se hned na začátku ptejte
✔️ "CO POTŘEBUJETE?”
✔️ “CO ŘEŠÍTE?”
✔️ “Z ČEHO VÁS BOLÍ HLAVA?”
Připomíná vám to něco? Spojte se s námi a můžeme to společně probrat.